czwartek, 12 lutego 2015

*zapowiedź* Cristina Moracho - Althea & Oliver

Althea & Oliver
Autor: Cristina Moracho

Seria: Real Life
Tytuł oryginału: Althea & Oliver
Data wydania: 4 marca 2015
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 400
Gatunek: literatura młodzieżowa, romans
Opis: Althea i Oliver byli najlepszymi przyjaciółmi, nierozłącznymi niemal od przedszkola. Jednak w liceum Althea nagle uświadamia sobie, że to, co czuje do Olivera, wykracza poza przyjaźń. Oliver chce tylko, żeby ich życie wyglądało tak jak zawsze, ale gdy po raz kolejny budzi się rano i nie pamięta nic z minionych tygodni, nie może zaprzeczyć, że dzieje się z nim coś złego. Cierpi na zespół Kleinego-Levina, zwany syndromem śpiącej królewny.
Losy zaprowadzą ich oboje z dachów rodzinnych domów, zakrapianych alkoholem imprez i festynów w ich małym miasteczku do wielkomiejskich szpitali, przepełnionych ulic i squatów Nowego Jorku. Wszytko to w cieniu choroby, której nazwa brzmi jak z bajki, ale z bajką nie ma nic wspólnego.

Akcja powieści rozgrywa się w najlepszych czasach kultury DIY, zinów i taśm magnetofonowych - połowie lat 90.
Punktowa, dojrzała i bardzo prawdziwa opowieść o tożsamości, dorastaniu, przyjaźni, miłości i o tym, czemu czasem tak wspaniale jest podejmować złe decyzje.



REAL LIFE
Zac & Mia | Althea & Oliver


Mam przyjemność Was poinformować, że Book Reviews objęło tą książkę patronatem, więc będziecie mogli szukać logo bloga z tyłu książki :) No i możecie spodziewać się recenzji blisko premiery i konkursu!





Całuję,
Sophie Carmen


6 komentarzy:

  1. Opis książki brzmi ciekawie. Będę musiała ją koniecznie przeczytać!

    Masz w planach przeczytać kolejną książkę Green'a? Chodzi mi o "Will Grayson, Will Grayson", która będzie miała swoją premierę również w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Green'a? Zawsze i wszędzie :D Jeszcze muszę przeczytać Papierowe miasta! Film wychodzi niedługo, a ja nawet nie mam książki :c

      Usuń
    2. Zdecydowanie polecam! Ja czytałam i "Papierowymi miastami" jestem oczarowana. A ja choruję tymczasem na WG, WG :D

      Usuń
  2. Gratuluję patronatu :D
    Ja ogólnie stronie od młodzieżowek, ale czytałam kilka książek Greena (w tym GNW) i teraz myślę nad sięgnięciem po "Zac'a&Mia'ę" c: po tą drugą raczej sięgać nie zamierzam, jednak gdyby "Zac..." przypadła by mi do gustu to może...
    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Zaca & Mię bardzo polecam! Jak uda ci się przeczytać, to koniecznie daj znać co sądzisz :))

      Usuń
  3. Zdecydowanie sięgnę. I gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria