poniedziałek, 12 czerwca 2017

Bez serca *konkurs*

“One to be a murderer. One to be a Martyr. One to be a Monarch. One to go Mad”


Jeśli obserwujecie mnie na Facebooku na pewno wiecie, że już 24 czerwca ruszy akcja związana z premierą Bez serca autorstwa Marissy Meyer, autorki Sagi Księżycowej. Moją recenzję możecie przeczytać tutaj.
Nie wszyscy posiadają konto na tym portalu, więc postanowiłam ogłosić konkurs też tutaj. Tytuł przewodni akcji to właściwie cytat z książki.

MORDERCA. MĘCZENNIK. MONARCHINI. SZALENIEC.
I właśnie z tym związany będzie konkurs. Jeśli nadal jesteście zainteresowani, czytajcie dalej :)

Zadanie konkursowe
W wybrany przez siebie sposób przedstaw jedną postać z tytułu przewodniego - mordercę, męczennika, monarchini lub szaleńca - można wszystkie, jednak nie wpływa to na ocenę. Może być to rysunek, zdjęcie, krótki filmik, opowiadanie (maksymalnie jedna strona A4), co tylko chcecie.

REGULAMIN
  • Organizatorem konkursu jestem ja - Daria Dec, autorka bloga Boook Reviews.
  • Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Papierowy księżyc.
  • Nagrodą jest książka Bez serca autorstwa Marissy Meyer.
  • Konkurs trwa od 12.06.2017 do 27.06.2017 do godziny 20:00. Zgłoszenia otrzymane po tej dacie nie będą brane pod uwagę.
  • Zwycięzca zostanie poinformowany drogą mailową i będzie miał 3 dni na podanie adresu do wysyłki. W przypadku, gdy zwycięzca się nie zgłosi, zostaje wybrana inna osoba.
  • Nagrodę wysyłamy tylko na terenie Polski.
  • Nagroda nie podlega wymianie.
  • Organizator ma obowiązek wysłać nagrodę w terminie do 25 dni roboczych po ogłoszeniu wyników.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem napisać swoje imię, podać adres e-mail oraz (w zależności od wyboru) informację, czy autor wyraża zgodę na udostępnienie swojej pracy na wydarzeniu po zakończeniu konkursu. Prace konkursowe należy wysłać na mojego maila daruniadec@gmail.com.
  • Zwycięzca zostanie wybrany przez specjalną komisję konkursową.
  • Można dodać mój blog/konto na Google+ do obserwowanych, zaobserwować na TwitterzeInstagramie, lub polubić na Facebooku, ale nie jest to wymagane.
  • Można polubić fanpage wydawnictwa na facebooku, ale nie jest to wymagane.
  • Można dodać lub udostępnić baner konkursowy, ale to także nie jest wymagane.
  • Do konkursu można się zgłosić tylko raz.
  • Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: daruniadec@gmail.com.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny konkurs i chętnie wezmę udział.
    Pracę wysłałam z maila wysnilamsen@gmail.com. Może być ona udostępniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapomniałam dopisać imię. Przepraszam, mam na imię Gosia :)

      Usuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria