czwartek, 17 września 2015

W głowie się nie mieści. Przewodnik

Co mieści się w głowie? Przedstawiamy budzący emocje Przewodnik po świecie umysłu jedenastolatki – Riley. Uwaga! Wchodzimy! W centrum dowodzenia stawili się: Radość, Smutek, Strach, Gniew i Odraza. Ich zadanie to zapewnić Riley szczęście i bezpieczeństwo. Zobacz, do czego są zdolni! Odkryj wraz z bohaterami filmu W głowie się nie mieści zakamarki ludzkiej podświadomości, pożongluj wspomnieniami i przeżyj przygodę z niejakim Bing Bongiem.

Nowa bajka animowana W głowie się nie mieści zbiera same pozytywne opinie – w tym moją. Dlatego też wydawnictwo Egmont zdecydowało się wydać książeczki związane z tym filmem. Jedną z nich jest Przewodnik który pozwala nam przeanalizować wszystko co się działo w filmie, a przy okazji pozachwycać się świetną grafiką.

Tak jak wspominałam Przewodnik prowadzi nas po całej bajce, dokładnie pisząc co się działo. Oprócz tego, Czytelnik ma także bliżej poznać emocje, Riley, rodziców dziewczynki i rzeczy stworzone na potrzeby filmu jak Wyspy Osobowości. Ta książka sprawiła, że po raz kolejny przeżyłam emocje związane z filmem W głowie się nie mieści i jeszcze bardziej go pokochałam oraz poznałam głównych bohaterów.

Przeglądając strony i wszystko czytając, doszłam do wniosku, że producentom głównie zależało na tym, aby film był wesoły, ale jednak z morałem, który dzieci mogą z niego wynieść. Czy uważam, że trzeba to przeczytać? Jeśli polubiło się film, sięgnięcie po Przewodnik będzie czystą przyjemnością. Chyba, że film jeszcze przed tobą, Czytelniku, a nie chcesz sobie zaspoilerować całego filmu – radzę ci poczekać. „Mam świetny pomysł!”





8/10




Za możliwość poznania filmu W głowie się nie mieści od podszewki dziękuję wydawnictwu Egmont!

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten film, więc chętnie sięgnęłabym po przewodnik po nim :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej unikam sięgania po przewodniki filmowe, więc i ten zapewne sobie odpuszczę.

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie sięgam po przewodniki filmowe, jednak sam film chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria