sobota, 30 kwietnia 2016

#Stosik 4/2016 ~ kwiecień

























  • Pittacus Lore - Jestem numerem cztery - w ekranizacji gra Alex Petyffer, więc było wiadomo, że ta książki trafi do mnie wcześniej lub później. Zakup własny (8 zł!).
  • Rick Riordan - Miecz lata - czyli pierwsza część serii Magnus Chase i bogowie Asgardu. Nie mogę się doczekać, aż wreszcie ją przeczytam! Prezent urodzinowy od Jane (jeszcze raz dziękuję!) ♥
  • Jessica Khoury - Geneza - moje must have odkąd wkręciłam się "tak na poważnie" w książki :D Prezent urodzinowy od Abi (też jeszcze raz dziękuję!) ♥ 
  • Alexandra Bracken - Mroczne umysły - dziwne moce, tajemnice i jeszcze więcej tajemnic czyli książka jak najbardziej w moim stylu. Zapowiada się genialnie. j.w.
  • John Corey Whaley - Chłopak, który stracił głowę - recenzję mieliście okazję już czytać, więc tylko po raz kolejny polecę wam tę pozycję. Finalny egzemplarz od wydawnictwa Moondrive.
  • Suzanne Young - Remedium - czyli historia która opowiada o tym, co działo się przed Programem, Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria.
  • Radosław Lewandowski - Wilcze dziedzictwo - książka o wikingach nazywana polską "Grą o tron", więc dlaczego nie spróbować? Egzemplarz recenzencki od Business & Culture, 
  • Dawca pamięci - książki jeszcze nie czytałam, ale mam nadzieję, że film będzie odpowiednim motywatorem do zakupu "Dawcy". Zakup własny. 
  • Duchy moich były - genialna komedia romantyczna. Niedługo recenzja! Do recenzji od empik.com.
  • ZAYN - Mind of mine - płyta Zayna, która okazała się niesamowita :D j.w.
  • Lukas Graham - piosenka "7 years" bardzo mi się spodobała, więc mam nadzieję, że płyta okaże się równie dobra. j.w.


Podsumowanie kwietnia

Książki przeczytane w tym miesiącu:
1. Veronica Roth - Wierna
2. Jenny Martin - Wyścig
3. Rachel Van Dyken - Toxic
4. William Shakespeare - Romeo i Julia
co daje 1234 strony 
+ 57 stron Cudownego tu i teraz (Tim Tharp)

Najlepsza książka: -
Najgorsza książka: Wierna
Największe zaskoczenie: Toxic; Romeo i Julia

Książki zrecenzowane w tym miesiącu:
+ film "Strażnicy galaktyki"  

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny stosik :) Z prezentowanych książek miałam okazję jedynie przeczytać "Mroczne umysły", które bardzo mi się podobały. Jestem ogromie ciekawa serii "Program". Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ją przeczytać

    Pozdrawiam :)
    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stosik :) Z Twoich nowych zdobyczy przeczytałam jedynie "Chłopaka, który stracił głowę", który mi się podobał, i zaczęłam "Mroczne umysły". Ciekawi mnie powieść Riordana, bo seria o Percym Jacksonie pochłonęła mnie bez reszty :D Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo nawet nie wiedziałam, że "Jestem numerem cztery" to było na podstawie ksiażki. Z chęcią zapoznałabym się. Z twojej listy przeczytałam "Mroczne umysły" polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dorwałam w końcu Miecz Lata :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! :)
    Z chęcią przeczytałabym "Chłopak, który stracił głowę" i "Duchy moich byłych".
    O jaaa, "Jestem numerem cztery"! ♥ Nie czytałam, ale oglądałam i to jest super! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen