czwartek, 31 marca 2016

#Stosik 3/2016 ~ marzec

Cześć i czołem!
Po pierwsze bardzo przepraszam za jakość i brak normalnego zdjęcia - po nagraniu stosiku posprzątałam pokój i najzwyczajniej zapomniałam o zrobieniu zdjęcia :( Mam nadzieję, że mi to wybaczycie!

Od góry:

  • Caitlin Moran - Dziewczyna, którą nigdy nie byłam - książka obyczajowo-psychologiczna. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu. Egzemplarz recenzencki od Business & Culture.
  • Nina George - Lawendowy pokój - słyszałam dużo pochlebnych opinii, więc nadeszła pora, kiedy sama muszę się o tym przekonać. Od wydawnictwa Otwartego.
  • Rainbow Rowell - Lina serc - nie mogłam doczekać się tej książki odkąd usłyszałam o niej na zagranicznym booktubie. Może nie jest to młodzieżówka, ale zapowiada się bardzo ciekawa lektura. j.w.
  • Tahereh Mafi - Dar Julii - ostatnia część "Dotyku Julii". Pochłonęłam tę książkę w jeden dzień i... ah ♥ Dowiecie się o moich odczuciach, które już niedługo na blogu! j.w.
  • Lauren Oliver - 7 razy dziś - muszę jak najszybciej przeczytać! j.w.
  • Marie Rutkoski - Zdrada - pierwszą część czyli "Pojedynek" przeczytałam w tym miesiącu i nie powaliła mnie na kolana, ale widzę duży potencjał w tej trylogii. Mam nadzieję, że druga część okaże się o niebo lepsza! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria.
  • Jenny Martin - Wyścig - zobaczymy co z tego wyjdzie. Egzemplarz recenzencki od Business & Culture.
  • John Corey Whaley - Chłopak, który stracił głowę - niesamowita książka niewidoczna na zdjęciu, gdyż mam ją w formie e-booka. Recenzja niedługo. Egzemplarz przedpremierowy od wydawnictwa Moondrive.




Podsumowanie marca

Książki przeczytane w marcu:
1. Kiera Cass - Rywalki. Królowa i Faworytka 
2. Victoria Scott - Kamień i sól 
3. Marie Rutkoski - Pojedynek 
4. Veronica Roth - Zbuntowana
5. Antoine de Saitn-Exupery - Mały książę 
6. Tahereh Mafi - Dar Julii
7. John Corey Whaley - Chłopak, który stracił głowę 
co daje 2144 strony
+ 198 stron Wiernej (Veronica Roth) 
+ 159 stron Amber (Gail McHugh)

Najlepsza książka: Dar Julii
Najgorsza książka: Mały książę
Największe zaskoczenie: Chłopak, który stracił głowę

Książki zrecenzowane w tym miesiącu: 
+ film "Jurassic World"


6 komentarzy:

  1. Chłopak, który stracił głowę - ale jestem tej książki ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ja też w marcu przeczytałam "Dar Julii", była świetna, najlepsza z serii :). "Małego Księcia" czytałam jakiś czas temu i tak jak Ty też się z nim zbytnio nie polubiłam.
    Mój książkowy marzec był zdecydowanie udany bo "połknęłam" 9 książek z czego trzy części z serii "Dotyk Julii" i dwa pierwsze tomy o "Percym Jacksonie" więc naprawdę przyjemnie mi się czytało :).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho ho! Świetny wynik!"Dar Julii" stanowi świetne zakończenie trylogii i bardzo mi się podobała, podobnie jak "Chłopak, który stracił głowę" :) "Lawendowy pokój" również czeka u mnie na przeczytanie i jestem ciekawa tej książki, bo słyszałam skrajne recenzje.

    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam w planach Dotyk Julii, jak tylko rozprawię się z zaległościami! Słyszałam o książce tyle dobrego, że aż mnie korci, by już po nią sięgnąć, niestety nie mogę sobie na to pozwolić :(


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen