środa, 8 lutego 2017

Mercedes Thompson powraca! *zapowiedź*

Dzisiaj mam dla Was z wspaniałą wiadomością! Na pewno znacie serię z Mercedes Thompson, autorstwa Patrici Briggs. W odpowiedzi na potrzeby i prośby czytelników nakładem wydawnictwa Fabryka Słów w 2017 roku pojawi się w księgarniach wznowienie tej serii!

W Polsce ukazało się dotychczas siedem tomów przygód Mercy: Zew księżyca | Więzy krwi | Pocałunek żelaza | Znak Kości | Zrodzony ze Srebra | Piętno Rzeki | Żar Mrozu

"Od marca 2017, systematycznie, będziemy oddawać w ręce czytelników kolejne tomy, nie zapominając oczywiście o nowościach. Tak by ten rok przyniósł również niewydany jeszcze w Polsce tom 8 serii."

Opis I części: Seksowny sąsiad Mercedes Thompson jest… wilkołakiem. Mercedes, w swoim warsztacie, próbuje naprawić furgonetkę, która przypadkiem należy do… wampira. Z drugiej strony, sama Mercy też nie jest całkiem zwyczajna, a jej związek ze światem istot ożywających nocą nieuchronnie pakuje ją w kłopoty.


Mroczne urban fantasy. Bohaterowie – zachwycająco nieludzcy.



Wilkołaki mogą być niebezpieczne, gdy wejdziesz im w drogę. Wystarczy jednak zachować ostrożność, a - raczej - nie zrobią ci krzywdy. Bez trudu ukrywają swoją naturę przed ludźmi. Tylko że ja nie jestem człowiekiem. Potrafię je rozpoznać, a one rozpoznają mnie…


1 komentarz:

  1. Coraz rzadziej czytam takie książki, ale tą akurat naprawdę chcę poznać :)
    Zapraszam na nowy post :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria