piątek, 17 lipca 2015

*nowość* Alfie Deyes - Książka bez sensu

to jest Książka bez sensu
Autor: Alfie Deyes

Tytuł oryginału: The Pointless Book
Data wydania: 15 lipca 2015 
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 192
Gatunek: humor, kreatywne
Opis: Książka bez sensu to dzieło niezwykle popularnego angielskiego vlogera Alfiego Deyesa. Na swoim kanale YouTube Pointless Blog, subskrybowanym aż przez cztery miliony użytkowników, Alfie zamieszcza zabawne wideorelacje z codziennego życia.

Książka bez sensu to zaproszenie, by wziąć udział w kreatywnych rozrywkach Alfiego. Wraz z nim wykonuj zwariowane zadania! Obserwuj z tą książką ludzi. Weź ją na randkę. Sprawdź, na ile schodów wyjdziesz, zanim spadnie Ci z głowy. Poproś nieznajomego o rysunek. Stwórz własny komiks. Alfie rozpoczął tę książkę, ale dokończysz ją Ty!


Książka bez sensu już u mnie jest i jestem nią zachwycona, chociaż naprawdę jest bez sensu - niedługo recenzja w wersji pisanej i video! :)



Sophie

3 komentarze:

  1. Nie lubię takich książek (; Takie samo zdanie mam na temat 'Zniszcz ten dziennik'. Wolę tradycyjne książki, które same w sobie są bardziej wartościowe niż "Książka bez sensu" :) Myślę, że takich książek powstanie jeszcze mnóstwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/07/konkurs-pocztowka-dla-ksiazkoholika.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Alfiego, ale tej książki chyba nie kupię. Bardzo przypomina mi "Zniszcz ten dziennik", a nie lubię książek tego typu ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria