wtorek, 21 lipca 2015

Daj upust emocjom



Otwórz tę książkę i poznaj Radość, Smutek, Gniew, Strach i Odrazę.
Czasami czujesz się tak, jakby wyrosły ci skrzydła albo jakby ogromny kolorowy balon unosił cię wysoko nad chmury. Kiedy indziej masz ochotę wtulić się w kołdrę i nic nie robić tylko ciężko wzdychać. Zdarza się, że czujesz złość, strach, albo wstręt? To zupełnie normalne. Z tą książką nauczysz się rozpoznawać swoje emocje i oswoisz się z nimi.

Sklejaj, wycinaj, zaginaj, dziuraw, wyrywaj, dolepiaj, zgniataj i maluj – po prostu się baw! Wyzwól kreatywność! Eksperymentuj i znajdź własne sposoby, jak zapełnić strony. Samodzielnie możesz decydować, jak będą wyglądały. Nikt inny na całym świecie nie będzie miał takiej samej książki. Uwolnij wyobraźnię, wyraź swoje emocje i naucz się sobie z nimi radzić. Nawet ze strachem, który ma wielkie oczy!

Każdy z was zapewne zna Zniszcz ten dziennik (który swoją drogą nie powalił mnie na kolana). Są tam różne zadania do wykonania, rzeczy do zrobienia. Jednym słowem dobra zabawa. Wydawnictwo Egmont wydało coś podobnego, ale o niebo lepszego. Z tego powodu, że pierwszego lipca do kin wszedł film pt. W głowie się nie mieści, wydawnictwo wydało książeczki tematyczne. Ja zdecydowałam się na Daj upust emocjom. W sumie nie wiedziałam czego się spodziewać. Okazało się, że w tej książeczce są różne zadania do wykonania. Taki Zniszcz ten dziennik dla młodszych.

Na początku poznajemy bohaterów –Radość, Smutek, Gniew, Odraza i Strach. Do każdych z tych postaci są naprawdę prześmieszne opisy. Później mamy zadania. Na pierwszy ogień idzie Gniew. Pierwsze zadanie polega na zamalowaniu, najszybciej jak się potrafi, strony. Mi zajęło to 3 minuty i  24 sekundy. Naprawdę świetnie się bawiłam.

Generalnie zadania są oryginalne, stworzone z myślą o młodszych, ale starszym także na pewno się spodobają. Zaczęłam powoli to wypełniać i cóż mogę powiedzieć… jestem tym zachwycona.
Zapraszam do obejrzenia video recenzji która jest poniżej. Zobaczycie jak to wszystko wygląda.




9/10





Za możliwość dania upustu emocjom dziękuję wydawnictwu Egmont!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria