niedziela, 1 czerwca 2014

Wyzwanie Paranormal Romance - maj

















Oj kochani, jestem naprawdę zmartwiona. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej, jeśli chodzi o czytanie Paranormal romance, jednak mam nadzieję, że tu chodzi tylko o to, że zbliża się koniec roku szkolnego, i trzeba się porządnie zabrać za naukę ;)
Chociaż dla mnie, ten miesiąc był najlepszy, bo udało mi się przeczytać łącznie pięć książek. W każdym razie wyniki: Łącznie przeczytałyśmy 12 książek.
1 książkę przeczytała: Patrycja Waniek
2 książki przeczytały: Niko, Ines Lavender, Marcela Pomper i Paula Rzemińska
3 książki przeczytała: Sophie Carmen

Trzymam kciuki za lepszy czerwiec! :)



Całuję, 
Sophie Carmen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria