czwartek, 26 czerwca 2014

Mini-wyprzedaż!

Hej wszystkim!
Ostatnimi czasy ostatnio jest wszędzie dużo wyprzedaży, oczyszczania półek. I ja mam dla was coś takiego. Do sprzedania mam 5 książek, zaraz koło tytułów podaję cenę nie wliczając przesyłki.
Książki Pamiętniki wampirów można kupić także w pakiecie ;)]




























  • Joanna Buczkowska - Tajemnice Avagoh. Księga życzeń - 12 zł (raz czytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 4: Północ - 15 zł (nieczytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 3: Dusze cieni - 15 zł (nieczytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 2: Mrok; Powró o zmierzchu; Uwięzieni - 16 zł (nieczytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 1: Przebudzenie; Walka; Szał - 15 zł (nieczytana, stan idealny)
  • Lub Pamiętniki wampirów w pakiecie za 55 zł 

Do podanej ceny należy doliczyć cenę przesyłki, która wynosi ok. 5-7 zł (za jedną książkę). 
Jeśli jest ktoś zainteresowany, niech pisze do mnie na e-mail daruniadec@gmail.com. Jeśli sobie tego zażyczycie, mogę także wysłać zdjęcia książek w całości ;)



Całuję,
Sophie Carmen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria