czwartek, 21 lipca 2016

30 Day Teen Wolf Fandom Challenge: 1-10

Hej, cześć i czołem! :)
Ostatnio natknęłam się na 30 Day Teen Wolf Fandom Challenge i uznałam, że chcę go zrobić. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Jeśli oglądacie Teen Wolf, koniecznie podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach! :)

ZAWIERA SPOILERY



DZIEŃ 1 - ULUBIONY MĘSKI BOHATER

Odpowiedź może być tylko jedna - oczywiście, że Stiles! Za jego poczucie humoru, chęć pomocy... Za dużo by wymieniać ♥



DZIEŃ 2 - ULUBIONY DAMSKI BOHATER

Zdecydowanie Lydia! 



DZIEŃ 3 - ZNIENAWIDZONY MĘSKI BOHATER

Odkąd tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że go nie polubię. Oficjalnie Theo Raeken zajmuje pierwsze miejsce! A tuż za nim plasuje się Peter Hale.



DZIEŃ 4 - ZNIENAWIDZONY DAMSKI BOHATER

Tutaj też mam kilka typów, ale jednak jest to Kate. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.



DZIEŃ 5 - ULUBIONY WILKOŁAK

Jedyny i najlepszy Isaac Lahey! ♥ A potem jest Derek. Ale i tak najbardziej lubię Isaaca. Nawet nie wiecie, jaki mi go brakuje!



DZIEŃ 6 - COŚ, CO CHCIAŁEŚ BY SIĘ WYDARZYŁO, ALE TAK SIĘ NIE STAŁO

Chciałabym, żeby Isaac i Allison pozostali w serialu - najlepiej jako para. Gdyby tak było, byliby moim ulubionym shipem (no dobrze, zaraz za Stydią). 



DZIEŃ 7 - COŚ, CO CHCIAŁBYŚ, BY SIĘ NIE WYDARZYŁO

Może nie będę wymieniać wszystkich śmierci i nagłych zniknięć, które są jedną wielką pomyłką. Chciałabym, żeby Theo okazał się dobrą postacią, a nie chłopakiem, który zabił własną siostrę. W ogóle mógłby się nie pojawiać.



DZIEŃ 8 - ULUBIONY MOMENT ZE SCOTTEM

"Stiles: You are the hottest girl.
Scott: I'm the hot girl.
Isaac: Yes, you are."



DZIEŃ 9 - ULUBIONY MOMENT ZE STILESEM

Prawie wszystkie sceny w których jest Stiles. Ale tak najbardziej, najbardziej ulubione mam dwie. W obu występuje Stiles i Scott. Jednak pierwsze miejsce trafia do momentu, w którym Stiles mówi Scottowi, że nie jest nikim i jest jego bratem (sezon 3, odcinek 6).



DZIEŃ 10 - ULUBIONY MOMENT Z ALLISON

Kiedy Isaac i Allison stoją bez koszulek i nagle wchodzi pan Argent, zdecydowanie!


1 komentarz:

  1. Ooo, aż miło powspominać tak odległe czasy (chyba już dwa tygodnie temu zakończyłam oglądanie 5 sezonu)
    Peter jest niczego sobie! Deukalion (czy jak mu tam) może zając jego miejsce w kategorii najgorszy bohater :P
    Isaac <3
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com (konkurs)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria