czwartek, 21 lipca 2016

30 Day Teen Wolf Fandom Challenge: 1-10

Hej, cześć i czołem! :)
Ostatnio natknęłam się na 30 Day Teen Wolf Fandom Challenge i uznałam, że chcę go zrobić. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Jeśli oglądacie Teen Wolf, koniecznie podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach! :)

ZAWIERA SPOILERY



DZIEŃ 1 - ULUBIONY MĘSKI BOHATER

Odpowiedź może być tylko jedna - oczywiście, że Stiles! Za jego poczucie humoru, chęć pomocy... Za dużo by wymieniać ♥



DZIEŃ 2 - ULUBIONY DAMSKI BOHATER

Zdecydowanie Lydia! 



DZIEŃ 3 - ZNIENAWIDZONY MĘSKI BOHATER

Odkąd tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że go nie polubię. Oficjalnie Theo Raeken zajmuje pierwsze miejsce! A tuż za nim plasuje się Peter Hale.



DZIEŃ 4 - ZNIENAWIDZONY DAMSKI BOHATER

Tutaj też mam kilka typów, ale jednak jest to Kate. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.



DZIEŃ 5 - ULUBIONY WILKOŁAK

Jedyny i najlepszy Isaac Lahey! ♥ A potem jest Derek. Ale i tak najbardziej lubię Isaaca. Nawet nie wiecie, jaki mi go brakuje!



DZIEŃ 6 - COŚ, CO CHCIAŁEŚ BY SIĘ WYDARZYŁO, ALE TAK SIĘ NIE STAŁO

Chciałabym, żeby Isaac i Allison pozostali w serialu - najlepiej jako para. Gdyby tak było, byliby moim ulubionym shipem (no dobrze, zaraz za Stydią). 



DZIEŃ 7 - COŚ, CO CHCIAŁBYŚ, BY SIĘ NIE WYDARZYŁO

Może nie będę wymieniać wszystkich śmierci i nagłych zniknięć, które są jedną wielką pomyłką. Chciałabym, żeby Theo okazał się dobrą postacią, a nie chłopakiem, który zabił własną siostrę. W ogóle mógłby się nie pojawiać.



DZIEŃ 8 - ULUBIONY MOMENT ZE SCOTTEM

"Stiles: You are the hottest girl.
Scott: I'm the hot girl.
Isaac: Yes, you are."



DZIEŃ 9 - ULUBIONY MOMENT ZE STILESEM

Prawie wszystkie sceny w których jest Stiles. Ale tak najbardziej, najbardziej ulubione mam dwie. W obu występuje Stiles i Scott. Jednak pierwsze miejsce trafia do momentu, w którym Stiles mówi Scottowi, że nie jest nikim i jest jego bratem (sezon 3, odcinek 6).



DZIEŃ 10 - ULUBIONY MOMENT Z ALLISON

Kiedy Isaac i Allison stoją bez koszulek i nagle wchodzi pan Argent, zdecydowanie!


1 komentarz:

  1. Ooo, aż miło powspominać tak odległe czasy (chyba już dwa tygodnie temu zakończyłam oglądanie 5 sezonu)
    Peter jest niczego sobie! Deukalion (czy jak mu tam) może zając jego miejsce w kategorii najgorszy bohater :P
    Isaac <3
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com (konkurs)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen