piątek, 20 listopada 2015

Miesiąc z Igrzyskami Śmierci: Mockingjay Book Tag

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was Mockingjay Tag którego twórczynią jest Julia Alaska - autorka bloga Bukowe opowieści. Mam nadzieję, że ten tag przypadnie Wam do gustu :)


1. Katniss Everdeen - "ognista" książka, która zapaliła twoje serce. 
Odbieram to jako książkę, która zachęciła mnie do czytania, od razu mówię ;) Zawsze piszę, że moja pierwsza powieść jaką przeczytałam jest szósta część Harry'ego Pottera. Jednak to nie przez nią zaczęłam intereseować się czytaniem, a poprzez Zmierzch Stephenie Meyer. Kiedy skończyłam czytać pierwszą część, to błagałam tatę, żeby kupił mi drugą i tak dalej. Tak to się zaczęło :)

2. Peeta Mellark - najcięższa książka w Twojej biblioteczce.
Tak patrzę na swoją półkę i najcięższa, a więc licząca najwięcej stron jest piąta część przygód Harry'ego Pottera. Albo Przed Świtem.
3. Gale Hawthorne - książka, za którą byś zabił/-a.
Zabił, ponieważ jestem zła obrotem wydarzeń, tak? No to mam trzy. Kosogłos, Harry Potter i Insygnia Śmierci i Miasto szkła.
  

4.  Primrose Everdeen - ulubiona książka z dzieciństwa.
Ojejku. Nie mam pojęcia. Bardzo lubiłam opowieści Disney'a, więc myślę, że idealnie pasują. Ale nie umiem wskazać ulubionej.


5. Finnick Odair - książka z najładniejszą okładką.
Seria Rywalki! ♥
6. Johanna Mason - książka, która Cię zraniła, wywołała łzy.
Powód by oddychać, Kosogłos, Harry Potter i Insygnia Śmierci, Miasto szkła... Dużo tego :)
  

7. Cornelius Snow - znienawidzona przez Ciebie książka.
Prawie wszystkie lektury szkolne. 
8. Galeniss vs. Peetniss - książkowa para, której kibicujesz.
Petniss zawsze i wszędzie ♥ Komu kibicuję? Clary+Jace i Emma+Evan :)




Nominuję wszystkich chętnych!

2 komentarze:

  1. Ja wolę Gale'a :D Bardzo fajny tag. U mnie też ostatnia część Zmierzchu jest jedną z grubszych książek. Poza tym, muszę w końcu przeczytać Rywalki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Katniss Everdeen - „ognista” książka, która zapaliła twoje serce.

    Przyznaję, moja przygoda z książkami zaczęła się od Zmierzchu.

    2. Peeta Mellark - najcięższa książka w Twojej biblioteczce.

    Najcięższa książka? To ta, która liczy prawie 600 stron.

    3. Gale Hawthorne - książka, za którą byś zabił/-a.

    Nie zabiłabym, nawet za najgorszą fabułę.

    4. Primrose Everdeen - ulubiona książka z dzieciństwa.

    Nie pamiętam. Może dlatego, że nikt mi nie czytał.

    5. Finnick Odair - książka z najładniejszą okładką.

    Ciężko mi się zdecydować.

    Podobają mi się okładki z:
    – Jakub Ćwiek „Kłamca” (1, 2, 3 i 4 część)
    – Jakub Ćwiek „Chłopcy”
    – „Dary anioła” – prawie z każdej części

    6. Johanna Mason - książka, która Cię zraniła, wywołała łzy.

    Nie przypominam sobie, żebym płakała po jakiejkolwiek książce lub w trakcie jej czytania.

    7. Cornelius Snow - znienawidzona przez Ciebie książka.

    Bez wątpienia „50 twarzy Grey'a”

    Koleżanka mojej koleżanki tak zachwalała "50 twarzy Grey'a", że stwierdziłam czemu nie. Przeczytam. I co? Do dziś żałuję.

    Jak zaczynam jakąś książkę, to zawsze czytam ją do końca. A tutaj męczyłam się z każdą stroną. Ledwo dobrnęłam do ostatniego słowa. Nawet nie chcę wiedzieć, co jest w kolejnych częściach. Ta wystarczająco mnie zniechęciła.

    I nie rozumiem czym tu się zachwycać. Ani styl, ani fabuła, ani nawet ten Grey nie porywają. Może innym się to podoba, ale nie mnie.

    8. Galeniss vs. Peetniss - książkowa para, której kibicujesz.

    No niech będzie, że Clary i Jace. W końcu przeczytałam 3 części z 6.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria