poniedziałek, 9 marca 2015

Harry Potter Spells Tag

Taaak! Kolejny tag - tym razem pisany.
Miała być recenzja, ale w końcu zdecydowałam się na Harry Potter Spells Tag - zapraszam!
A i nominuję wszystkich Potterheads :)




Expecto Patronum książki z dzieciństwa, przywołujące dobre wspomnienia
Jedną z takich książek jest zdecydowanie Harry Potter którego kocham całym sercem i … Kubuś Puchatek. Mój brat ma Kubusia Puchatka teraz jako lekturę, więc pożyczyłam go od niego i po dwóch rozdziałach śmiałam się sama do siebie. Nie dość, że czytałam to w jego wieku, to kiedy byłam jeszcze młodsza, zawsze przed spaniem słuchałam audiobooka.

Expelliarmus - książka, która w jakiś sposób Cię zaskoczyła
Jest naprawdę wiele takich książek, a jedną z nich są Rywalki po których spodziewałam się zupełnie czegoś innego.

Priori Incantato - ostatnia książka, którą przeczytałeś
*zastanawia się* Ostatnią powieścią jaką przeczytałam to  Oddychając z trudem, które skończyłam równo… 12 dni temu. 

Alohomora - książka, która wprowadziła Cię w gatunek , o którym nie wiedziałeś, lub na który nie miałeś wcześniej ochoty
Kolor herbaty dzięki któremu przekonałam się, że literatura obyczajowa (taka bez smoków i czarownic) również może być ciekawa.

Riddikulus - zabawna książka
Zastanawiam się między Percy’m Jacksonem a Miastem kości. Ale w sumie obydwie książki są zabawne. W Darach Anioła można spotkać baaardzo dużo sarkazmu Jace’a a Percy jest po prostu… śmieszny i tyle.

Sonorus - książka, o której wszyscy powinni wiedzieć
Harry Potter.

Obliviate - książka, lub spoiler, o którym chciałbyś zapomnieć
Jest to spoiler z zakończenia Wielkiego Gatsby’ego który zdradziła mi przyjaciółka, która oglądała film. I bardzo duży spoiler o Kosogłosie (którego przeczytałam dopiero w grudniu) o którym powiedziała mi kuzynka trzy lata temu.

Imperio - książka, którą musiałeś przeczytać do szkoły
Naprawdę mam wymieniać wszystkie dotychczasowe lektury?

Crucio - książka, którą ciężko było Ci przeczytać
Teraz jak się nad tym zastanawiam, to mogę zaliczyć do tego naprawdę świetnego Hobbita. Ta powieść jest naprawdę niesamowita, ale czytanie jej sprawiało mi niemałą trudność przez język jakim została napisana.

Avada Kedavra- książka, która mogłaby zabić
Znów mogłabym wymienić Harry’ego Pottera, ale to chyba zbyt oczywiste, dlatego wstawię tutaj Powód by oddychać i Oddychając z trudem które doprowadziły mnie do takiego stanu, że trudno mi to opisać.

To by było na tyle. A wy jakie książki byście podali? Piszcie w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam potterowe tagi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go tworzę, Beti mnie zgarnęła :P pierwszego pytania nie ogarniam :D więc je sobie zinterpretuje po swojemu :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria