piątek, 31 października 2014

#Stosik 10/2014 ~ Dużo książków

Czołem!
Dzisiaj chcę wam pokazać książki, które udało mi się zdobyć w tym miesiącu, czyli w październiku. Jak na mnie, jest ich naprawdę dużo, biorąc pod uwagę to, że staram się ograniczać kupowane książki. I tak jest - tylko dwie sama kupiłam, a reszta sama się nazbierała.
Chcę szybciutko was przeprosić, za brak postów w tym miesiącu, ale szkoła doszczętnie zabrała mi czas wolny, i po prostu nie mam kiedy tego robić. Ale w listopadzie się poprawię - Kartka z pamiętnika książkoholika, która miała się pojawić 25 października, pojawi się 29 listopada, tylko mam problem, a mianowicie brak tematu. Czekam na wasze propozycje!
W każdym razie, przejdźmy do stosika - enjoy!































Od góry:
  • Suzanne Collins - The hunger games - prezent od cudownej Abigail prosto z Londynu ♥ Zdecydowanie perełka tego stosiku!
  • C.J. Daugherty - Dziedzictwo - druga część Wybranych, mam nadzieję, że równie dobra jak jej poprzedniczka. Kupione na Targach Książki w Krakowie. 
  • Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz - byłam na filmie (który swoją drogą jest cudowny) więc i czas przeczytać książkę! j.w.
  • Chloé Govan - Miley Cyrus. Dobra/Zła - wreszcie doczekałam się biografii Miley Cyrus po polsku ;) Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria Young.
  • Ewa Seno - Cena odwagi - pierwsza część bardzo mi się podobała, więc koniecznie muszę przeczytać drugą ;) j.w.
  •  James Frey - Endgame. Wezwanie - przejrzałam dopiero kilka stron, a już jestem zakochana! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non.
  • Patrycja Gryciuk - Plan - jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie. Wygrana w konkursie na zlocie blogerów na Targach Książki w Krakowie.
  • Dan Wells - Partials. Częściowcy - od premiery tak bardzo chciałam to przeczytać! Prezent od szalonej Waniliowej
W niedzielę będziecie mogli zobaczyć także moje zdobycze nie-książkowe, gdyż wtedy pojawi się relacja z 18. Targów Książki w Krakowie! :D

 Coś czytaliście, coś poleciacie?



Całuję,
Sophie Carmen

6 komentarzy:

  1. WoW! Niezły stosik. Ja czytałam Patrials i Igrzyska Śmierci oczywiście nie w oryginale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem "Dziedzictwo" było duuużo słabsze od "Wybranych", mam nadzieję, że chociaż Ty się tak nie rozczarujesz :) Za to "Zostań, jeśli kochasz" jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję biografii miley, bo jestem jej bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik! Wszędzie widzę Endgame - ja też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne książki! Mam to wydanie "Igrzysk śmierci", bo polskie okładki mi się nie podobały. A jeszcze cudowniejsze są te lśniące, angielskie, nie wiem czy widziałaś. "Zostań, jeśli kochasz" czytałam i szczerze się zawiodłam. Ciekawa jestem ja Tobie się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie zazdroszczę Ci "Zostań, jeśli kochasz". Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria