środa, 18 września 2013

*Zapowiedź* Piper Kerman - Dziewczyny z Danbury

Przedstawiam wam zapowiedź naprawdę ciekawej książki, i zarazem biorę udział w wydawnictwa Replika ;)


Dziewczyny z Danbury. Orange is the new black.

Autor:
tłumaczenie: Mateusz Fafiński
tytuł oryginału: Orange is the New Black
wydawnictwo: Replika
data wydania: 24 września 2013
kategoria: biografia/autobiografia/pamiętnik
opis: Piper Kerman jeszcze do niedawna miała fantastyczne mieszkanie, kochającego chłopaka i obiecującą karierę przed sobą. Kiedy agenci federalni zapukali do jej drzwi z aktem oskarżenia, ledwo przypominała tę lekkomyślną, młodą kobietę, którą była tuż po ukończeniu Smith College.

Teraz jednak musi rozliczyć się z konsekwencjami swojego krótkiego, beztroskiego flirtu z handlem narkotykami i trafia do więzienia dla kobiet w Danbury, w stanie Connecticut. Jeżeli myślała, że choć w drobnym stopniu mogła przewidzieć, co ją czeka... cóż, grubo się myliła.

Zaskakująca, kontrowersyjna, niezwykle zabawna i przede wszystkim – prawdziwa!

„Uwielbiam tę książkę, kompletnie mnie zaskoczyła! To nie tylko spojrzenie na scenę wojny z narkotykami! Nie spodziewałam się, że Piper Kerman w tak wspaniały sposób i z takim humorem opisze miłość, współczucie i realia życia kobiet w więzieniu. To zaskakujące – te nawiązywane za karatami przyjaźnie, ukazanie delikatności społecznej... To – mówiąc wprost – pięknie opowiedziana historia o tym, jak niewiarygodne mogą być kobiety”.
Elizabeth Gilbert, autorka Jedz, módl się, kochaj


Na podstawie książki powstał także serial produkcji Netflix, który po pierwsyzm sezonie podbił miliony serc!

Więcej o konkursie tutaj:



Całuję,
Sophie Carmen!

3 komentarze:

  1. Biorę udział ! A przy okazji dołączam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio blogi są przepełnione zapowiedzią tej książki, co przyznam szczerze zaczęło mnie już irytować. Jednak z drugiej strony rozumiem - wiele osób chce wygrać "Dziewczyny z Danbury", więc zamieszcza odpowiedni post na blogu. Książkę może kiedyś przeczytam, ale odpuszczę sobie udział w tym konkursie, bo nie lubię, gdy ktoś narzuca mi, co mam umieszczać u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs już zakończony ;)
      Rozumiem, mnie też coś takiego irytuje, ale wiesz... ;)

      Usuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria