czwartek, 23 maja 2013

*Zapowiedź* Daniela Sacerdoti - Wizje

Kolejny raz (bo aż drugi) na Books Reviews znajdzie się zapowiedź :)
Znowu od Wydawnictwa DREAMS! Ale tym razem nie chodzi o komentarze. Fiuuu! Na szczęście ;)




Wizje

Autor:
tytuł oryginału: Dreams
seria/cykl wydawniczy: Sara Midnight tom 1
wydawnictwo: Dreams
data wydania: 16 maja 2013
kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
Opis :  Siedemnastoletnia Sara Midnight nigdy nie miała normalnego życia. Z pozoru to zwyczajna nastolatka, która w głębi serca skrywa niebywały sekret. Jej rodzice byli łowcami demonów i należeli do klanu Tajnych Rodzin, który poprzysiągł chronić świat. Po niewyjaśnionej śmierci rodziców życie Sary legło w gruzach. Pomimo trudności dziewczyna musi wziąć się w garść i, choć brakuje jej przygotowania, zacząć walczyć.
Trafia do świata pełnego niebezpieczeństw. Widzi rzeczy, których istnienia nigdy by nie podejrzewała. W dodatku nie wiadomo skąd, pojawia się jej dawno niewidziany kuzyn. Przychodzi do niej w chwili, gdy jest najbardziej potrzebny, i oświadcza, że chce jej pomóc. Tymczasem Sara nie wie już, komu ufać. Nie wie też, czy pożyje wystarczająco długo, aby misję rodziców doprowadzić do końca.
Poznaj świat, w którym czyhają demony, gdzie śmierć nie przebiera w środkach…

Wkrocz w świat w którym demony to normalka.
Tajne Rodziny chronią świat, a Sara ma niezwykły dar.
Poznaj Wizje.


Ja z chęcią poznam tajemnicze Wizje, a wy? :)

4 komentarze:

  1. Zapowiada się intrygująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dodałam post na ten temat u siebie :) Mam nadzieję, że nam obu dopisze szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że w miarę szybko uda mi się dorwać ją w swoje ręce :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria