sobota, 16 marca 2013

#1 ~ Kartka z pamiętnika książkocholika



Zdjęcie roboty własnej :)



Witam kochanych   Czytelników! Postanowiłam napisać „Kartkę z pamiętnika”. Pomysł zgapiłam od Caroline Ratliff, bo ona ma wspaniałe pomysły. Także piszę tą notkę dlatego że będzie dłuższa przerwa bo czytam opasły, piąty tom Harrego Pottera. Chociaż nie wiem jakbym się starała, zajmie  mi to najmniej tydzień. No ale co mam się nad sobą użalać. Zaczynami pisać…







Opole, 16 marca 2013


Kochani Czytelnicy!


Ten miesiąc zapowiada się na najlepszy jaki może być. Moje urodziny już 19 marca, impreza urodzinowa 21 – to się oczywiście wiąże z nowiutkimi książkami – i moje recenzje stają się coraz dłuższe i lepsze. Tak przynajmniej sądzi moja rodzinka i przyjaciele. Ja, szalona ja, wpadłam na pomysł żeby zrobić listę książek które pożądam. Na pytanie „Co chcesz na urodziny??” patrzyłam na listę, i mówiłam jakąś z wymienionych tam książek. Następnie zaznaczałam sobie kto jaką książkę mi kupi.  A teraz w poniedziałek, mam twardy orzech do zgryzienia. Ostatnio mój przyjaciel strasznie działa mi na nerwy. Wcześniej nie przeszkadzało mu jak ktoś go ciągał za włosy. Ale niedawno się to zmieniło. Około dwa tygodnie temu przez przypadek wyrwałam mu trochę włosów, i łaził po nauczycielach i mówił że mu naumyślnie włosy wyrwałam. W piątek tak mnie wkurzył że też go pociągnęłam. Odruchowo. Tak się składa że akurat z nim nie chciałabym być w niezgodzie. Bo ostatnio ignorował mnie przez (prawie) cały tydzień. A ja tego nie chcę. Więc wróćmy do tematu. W poniedziałek muszę poprosić go na słówko i przeprosić, ze szczerego serca, zanim będę miała z nim na pieńku.






 A teraz chwalić się! Jak tam w szkole bądź w pracy? Jak wam leci?




Całusy, Sophie xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria