środa, 30 stycznia 2013

Emily Cassel - Absolwentka




Stajesz się absolwentką. Twój wróg zabiera Ci posadę sprzed nosa, i przez to nie możesz zamieszkać w pięknym apartamencie. Dlaczego? Napisałaś że pracujesz w Happerman & Browning, pewna że zgarniesz to stanowisko, niestety… Znowu wracasz do swojej zwariowanej rodziny. Twój pokój zmienił się w rupieciarnię. Masz już tego dość!



Książka opowiada głównie o przyjaźni. I że nieważne jest czy masz pracę czy nie. Czy twoja rodzina jest poukładana czy zwariowana. Często zdarza się że przyjaciele się nam bardzo bliscy. Ale jest jeden który jest z nami bardzo, bardzo blisko. Twoja bratnia dusza.  Najrzadziej zdarza się że twój najlepszy przyjaciel to chłopak. Jednak chłopak czuje do ciebie coś mocniejszego. Nie kocha Cię jak najlepszą przyjaciółkę, lecz jak dziewczynę swoich marzeń.



Ta książka otworzyła mi oczy. Zrozumiałam że przyjaźń odgrywa dużą rolę w naszym życiu. Chociaż wiedziałam że jest to bardzo ważne, to teraz zrozumiałam że jeszcze ważniejsze! W tą książkę jest włożone bardzo dużo pracy i serca. Najpiękniejsza i najsłodsza książka jaką czytałam. Pełne humoru! Niestety, nie arcydzieło.




10/10


"Chyba rzecz w tym, że w końcu zdałam sobie sprawę, że to, co robi się ze swoim życiem, to tylko jedna strona równania. Druga, ważniejsza, to to, z kim się to robi"

1 komentarz:

  1. Po Twojej recenzji bardzo chętnie przeczytam te książkę. :) Muszę tylko poszperać w bibliotece/księgarni, dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria