piątek, 11 grudnia 2015

Liebster Blog Award

Hej!
Dzisiaj ujawnię Wam kilka kolejnych faktów na mój temat! Za nominację dziękuję Marcie z bloga Przemyślenia ZaczytanejBelli :)

Książka, która kojarzy Ci się z jesienią/zimą.
Nie może być to nic innego jak W śnieżną noc która całkowicie kojarzy mi się z zimą i świętami!
W której książce ostatnio się zakochałaś?
 Ostatnio było kilka takich książek, ale najbardziej zakochałam się w powieści Plaga samobójców. Jest ona oryginalna, inna niż to, co do tej pory znamy i... po prostu niesamowita!
Jaki zapach kojarzy Ci się z zimą i dlaczego właśnie ten?
Jest to zdecydowanie zapach pomarańczy i goździków. Prawdę mówiąc, sama nie wiem dlaczego ;) Po prostu tak mi się utrwaliło.

Czy masz ulubionego bohatera, o którym pamiętasz cały czas pomimo, że skończyłaś czytać książkę, w której o nim mowa?
Emma z trylogii Rebecci Donovan. Ci którzy czytają bloga, wiedzą dlaczego :) A jeśli nie - to zapraszam do recenzji
 
Masz ulubioną piosenkę, przy której lubisz czytać, czy wolisz czytać w ciszy?
Ostatnio uwielbiam czytać różne książki przy muzyce. Np. Girl Online w trasie czytałam, słuchając albumu Shawna Mendesa; Girl Online czytałam, słuchając soundtracku serialu Regin :) Naprawdę różnie. Czasami soundtracki z filmów, seriali, a czasami składanki ulubionych piosenek :)

Jaka jest Twoja ulubiona książka ulubionego autora/autorki? 
Oczywiście, że Harry Potter autorstwa J.K. Rowling, która pisze w tak niewiarygodnie idealny sposób, że braki mi słów, żeby to określić :)

Co sądzisz o lekturach/Czytasz lektury szkolne?
Czytam, bo muszę. Ale powiedzmy sobie prawdę - uważam, że zestaw lektur jest beznadziejny. Naprawdę, szczerze ich nienawidzę. 
Lubisz czytać fanfiction? Jak tak, to jakie?
Lubię czytać, dlaczego nie :) Najczęściej są to fanfiction o zespołach. Chociaż jest jedno, które kocham całym sercem, a opowiada ono o wydarzeniach spomiędzy ostatniego rozdziału Kosogłosa, a jego epilogiem, który jak wiadomo jest kilka lat później - Peeta & Katniss. Jak wejdziecie, to się nie zdziwcie, bo jestem tam współautorką - w całości napisałam AŻ jeden rozdział! :D A tak ogólnie, to jestem od spraw edytorskich i graficznych. Ale zajrzyjcie, bo warto! Między nami, to też piszę jedno fanfiction, ale ciiiii!

Co/kto jest twoją inspiracją?
Inspiruję się wszystkim co dookoła.

Czy masz ulubiony serial?
Jest ich kilka. Pozwolicie, że kilka teraz wymienię? :)  Tak najbardziej to Reign, Pretty Little Liars, Grey's Anatomy, The 100
Zwierzątko które masz lub chciałabyś mieć. Jakbyś je nazwał/nazwała?
Z chęcią znów miałabym chomika, mimo tego, że strasznie brudzi ;) Nazwałabym go... Syriusz! ♥


Zapraszam kilka osób do udziału :)
http://paradise-lucy.blogspot.com/
http://laciatyblogksiazkowy.blogspot.com/
http://www.blaskksiazek.pl/
http://peetaikatnissnazawsze.blogspot.com/
oraz WSZYSTKICH CHĘTNYCH!

Pytania:
Co chciałabyś znaleźć pod choinką?
Jakie masz tradycje bożonarodzeniowe?
Film idealny na święta?
Uczysz się jakichś języków obcych?
Lubisz robić zdjęcia? Wywołujesz je, czy zostawiasz w telefonie/komputerze? 
Książka, która wciągnęła cię w świat książkoholików?
Książka, idealna na święta?
Ulubiona piosenka świąteczna?
O jakiej porze dnia najchętniej czytasz?
Jakie masz jeszcze pasje?
Gdybyś mogła się zamienić w jedno zwierzę, to co to by było i dlaczego?  

3 komentarze:

  1. Plaga samobójców - można się zakochać. Jestem już po lekturze. Grey's Anatomy - kiedyś oglądałam, ale za dużo sezonów i za nudno się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Syriusz to świetne imię dla zwierzątka! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Syriusz <3
    Fanfiction - to pytanie było bo szukam jakiegoś ciekawego ale sza. Więc dzięki za tytuł :p
    A Harry Potter to oczywiście idealna seria :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź na LBA ,
    Pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen