poniedziałek, 30 listopada 2015

#Stosik 10/2015 ~ Listopadowe nowości

Od góry:
  • C.J. Daugherty & Carina Rozenfeld - Tajemny ogień - właśnie ją kończę i bardzo mi się podoba. W ramach book touru, jutro wysyłam dalej.
  • Kiera Cass - The One - najpiękniejsza Jedyna w oryginale ♥ Odkupione od Zrecenzujemy
  • C.J. Daugherty - Night School: Resistance - j.w.
  • Kasia Pisarska - Wiedziałam, że tak będzie - zapowiada się ciekawa powieść komediowa ;) Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza.
  • Kristin Cast - Bursztynowy dym - mam nadzieję, że się nie zawiodę! Egzemplarz recenzencki od portalu Papierowy Pies.
  • Marie Rutkoski - Pojedynek - wreszcie u mnie! Nie mogę się doczekać momentu, kiedy wreszcie ją zacznę. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria.
  • Reigna Brett - Twój dziennik - więcej niedługo w recenzji :) Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Insignis.
  • Zoe Sugg - Girl Online w trasie - finalny egzemplarz w twardej oprawie ♥ 
  • E. Sheeran & P. Butah - Ed Sheeran graficzna podróż - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Insignis.


7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą! Tajemny ogień jest świetny! :)
    Pozdrawiam! :*
    http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką ochotę na "Tajemny ogień ", może w końcu się skusze. ;P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazbierałaś wiele ciekawych pozycji :) Jestem bardzo ciekawa "Pojedynku"

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zdobyć Tajemny Ogień :D Genialny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Ja sama koniecznie muszę zdobyć książkę Eda i Tajemny Ogień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie "Twój dziennik" , bo przymierzam się do niego, ale jestem niezdecydowana ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :). Z chęcią przeczytałabym "Tajemny ogień" i "Bursztynowy dym".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen