poniedziałek, 16 listopada 2015

Powitajcie Następców *konkurs* ZAKOŃCZONY


Hej!
Na fanpage'u chyba już o tym wspominałam, ale na blogu nic nie mówiłam. Niedawno premierę miał film "Następcy" który od razu pokochałam. Z okazji, że w październiku na DVD ukazał się właśnie ten film Disney Channel, razem z Galapagos Films przygotowaliśmy dla Was konkurs!



  • Organizatorem konkursu jestem ja - Daria Dec, autorka bloga Book Reviews
  • Sponsorem nagrody jest Galapagos Films.
  • Do wygrania premierowe książki: Sekrety liceum w Auradonie oraz Następcy. Biblioteka filmowa
  • Konkurs trwa od 16.11.2015 do 06.12.2015.
  • Zwycięzca zostanie poinformowany drogą mailową i będzie miał 3 dni na podanie adresu do wysyłki. W przypadku, gdy dana osoba się nie zgłosi, zwycięzca zostanie wyłoniony ponownie.
  • Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
  • Nagroda nie podlega wymianie.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem wyrazić chęć udziału, napisać swoje imię/nick, odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz podać adres e-mail.
  • Można dodać mój blog/konto na Google+ do obserwowanych, zaobserwować na Twitterze i Instagramie, lub polubić na Facebooku, ale nie jest to wymagane.
  • Można dodać lub udostępnić baner konkursowy, ale to także nie jest wymagane.
  • Można się zgłosić do obu książek, ale wygrać można tylko jedną.
  • Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: daruniadec@gmail.com.
     

LOSOWANIE - Następcy. Biblioteka filmowa
 Wchodzisz do wymarzonej biblioteki filmowej. Jakie filmy tam zobaczysz?


WYBÓR NAJCIEKAWSZEJ ODPOWIEDZI - Sekrety liceum w Auradonie
Gdybyś mogła się zwierzyć jakiejś postaci z książki, kto to by był i dlaczego? 


Zwycięcy:
Maszyna losująca wybrała Do Ostatniej Strony, a więc do Ciebie wędrują Następcy. Biblioteka filmowa.
Zaś jeśli chodzi o Sekrety liceum w Auradonie to były dwie odpowiedzi które walczyły o pierwsze miejsce. Po pomocy dwóch bliskich mi osób, zdecydowałyśmy, że ta książką wędruje do X Cysi :)
Gratulacje!

8 komentarzy:

  1. Hej !
    Biorę udział :)
    Gdybym weszła do wymarzonej biblioteki filmowej. Na pierwszy rzut oka na pewno rzuciłby mi się "Mały Książę". Pewnie będziesz się zastanawiała, dlaczego ? Jest to też lektura szkolna, którą najbardziej zapamiętałam w czasach gimnazjalnych. Teraz nie dawno powstał o tej książce film, słyszałam o tym filmie bardzo dobre opinie.
    Nick : Monika G.
    Adres e-mail: moniaxd4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział w konkursie :)
    Imię; Karolina
    E-mail kszczepanska20003@wp.pl
    Chciałabym zwierzyć się Hazel Grace z 'Gwiazd Naszych Wina'. Dziewczyna, która dużo przeszła umie słuchać i pomagać innym ludziom Hazel jest osobą raczej pozytywną, którą jestem również ja. Myślę, że znalazłybyśmy wspólny język i tematy do rozmowy. Wydaje mi się, że dziewczyna wysłuchałaby mnie i pomogła w codziennych problemach. Wygląda silną i pomocną osobą. Spośród wielu bohaterów książkowych to Hazel dowiedziałaby się o moich problemach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział! :-)
    Imię: Agnieszka
    E-mail: agido16@wp.pl

    LOSOWANIE - Następcy. Biblioteka filmowa
    Wchodzę do wymarzonej biblioteki filmowej i widzę: wszystkie części Harry'ego Pottera (cóż, to dzięki J.K.Rowling zaczęłam czytać, a ekranizacja to tylko dopełnienie wyobraźni), Iluzja (kocham ten film), Królewna Śnieżka i Łowca (ciacho z tego Łowcy!), oraz Igrzyska Śmierci (chyba nie potrzeba tutaj komentarza, wystarczy <3 ).

    WYBÓR NAJCIEKAWSZEJ ODPOWIEDZI - Sekrety liceum w Auradonie

    Chciałabym zwierzyć się Amy z „Rywalek”. Potrafi ona słuchać i udzielać rad, tak prosto od serca, a na takie właśnie liczę. Nie boi się być bezpośrednia i wpierw działa, a potem myśli (tak samo, jak ja). Jest rodzinna i przyjacielska, nie ocenia kogoś po tym, jak wygląda, ani skąd pochodzi. Jest otwarta dla wszystkich i stara się zawsze znaleźć najlepsze rozwiązanie problemu. Mieć w niej przyjaciółkę, to jak wspiąć się na Mount Everest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział! :D
    Imię: Paulina
    E-mail: doostatniejstrony@gmail.com

    LOSOWANIE
    Wchodzisz do wymarzonej biblioteki filmowej. Jakie filmy tam zobaczysz?
    Na pewno zobaczyłabym tam całe półki wypełnione po brzegi moimi ulubionymi filmami: Love,rosie, Intersterller, Dziewczyna z tatuażem, Incepcja, Przeminęło z wiatrem, Black Joe, Adwokat Diabła, Malowany welon, Nauka spadania (i wiele wiele innych...). W takiej biblitece filmowej nie mogłoby zabraknąć seriali takich jak: Gra o tron, Reign, Outlander czy też Pamiętniki wampirów.

    WYBÓR NAJCIEKAWSZEJ ODPOWIEDZI
    Gdybyś mogła się zwierzyć jakiejś postaci z książki, kto to by był i dlaczego?
    Zwierzyłabym się, hmm... komu bym się zwierzyłam?
    Już wiem! Będzie to Haymitch z Igrzysk Śmierci. Wybrałam go ponieważ nie będzie on owijał w bawełnę, ani się patyczkował, będzie walił prosto z mostu!
    Cenię sobie szczerość, nawet tą bolesną, ponieważ lepsza prawda, nie wiem jak bolesna niż kłamstwo. Moim zdaniem Haymitch to idealna postać, której się można zwierzyć, w życiu przeszedł bardzo dużo i w wielu sytuacjach może być pomocnym przyjacielem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział!
    Imię: Misia
    E-mail:milenawiktoriajaworska@interia.pl
    Gdybym mogła się komuś zwierzyć, wybrałabym Małego Księcia, gdyż jest on bardzo mądrym małym człowiekiem i inaczej widzi otaczający go świat, bardziej filozoficznie. Jego relacja z lisem udowadnia tylko jego przywiązanie do innej osoby i lojalność, którą musi cechować się osoba, której ja powierzę mój sekret. Nie będę obawiała się negatywnych reakcji z jego strony, nie będzie mnie oceniał - to jest w tej postaci najcenniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sekrety liceum w Auradonie

    ❤ Sądzę, że gdybym miała taką możliwość, wybrałabym Cather z książki pt. "Fangirl". Bohaterka jest dosyć nietypowa. Zamiast chodzić na imprezy, czy na zakupy woli siedzieć w swoim pokoju i pisać fanfiki. Jednak ja lubię jej odmienność. Dzięki temu jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju. Po części przypomina mnie samą. Ma niewielu przyjaciół, ale gdy już się z kimś pozna, spełni każdą jego potrzebę. Nie ocenia stereotypami, a każdemu daje kolejną szansę. Myślę, że gdybym zwierzyła się właśnie Cath, potrafiłaby mi ona idealnie doradzić. Jej decyzje są przemyślanę, więc rada nie mogłaby być mylna, a moje sekrety z pewnością zostawiłaby dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój e-mail: marcelina159b@gmail.com
      Zaobserwowałam Cię na tt jako @Mariposa_Vlover c;

      Usuń
  7. Chce wziąć udział w konkursie
    Jesika
    1111jesika1111@gmail.com
    Gdybym mogła się komuś zwierzyć z książki była by to Evie bo wygląda na dobrą dziewczynę i na osobe która potrafi dotrzymać tajemnicy. Moim zdaniem Evie jest moim zwierciadłem w lustrze.
    gdybym weszła do wymarzonej biblioteki filmowej zobaczyłam bym tam moje ulubione filmy z dzieciństwa i najciekawsze filmy które znam i które bym chciała poznać

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen