wtorek, 27 sierpnia 2013

*Zapowiedź* Przez bezmiar nocy - Veronica Rossi

Next zapowiedź. Od Moondrive. Tym razem jest to książka "Przez bezmiar nocy". Znów w ramach konkursu (najlepsza zapowiedź). Jeśli mi się uda to przeczytam "Przez burze  ognia" jak i "Przez bezmiar nocy" :) Czekam na wasze komentarze pod postem co sądzicie.

Przez bezmiar nocy

Autor:
tłumaczenie: Joanna Dziubińska
tytuł oryginału: Through The Ever Night
seria/cykl wydawniczy: Przez burze ognia tom 2
wydawnictwo: Otwarte
data wydania: 28 sierpnia 2013
liczba stron: 352
kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
opis: Przeżyli eterowe burze, ale czy ich uczucie przetrwa bezmiar nocy?

Po miesiącach rozłąki Aria i Perry znów są razem, lecz ich wspólna przyszłość jest niepewna. Perry, nowy Wódz Krwi plemienia Fal, musi walczyć o zaufanie swoich ludzi. Aria zaś prowadzi sekretną misję. Do tego gwałtowność burz eterowych się nasila, a niekończący się półmrok spowija ziemię. Aria i Perry mają coraz mniej czasu, by odnaleźć Wielki Błękit. Czy zdążą, zanim bezlitosny żywioł zniszczy ich świat i marzenia o wspólnej przyszłości?
I co sądzicie? Ja jestem jak najbardziej ciekawa :) A dla przypomnienia -  1 część :)



Przez burze ognia

Autor:
tłumaczenie: Aleksandra Bielaczyc
tytuł oryginału: Under the Never Sky
wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
data wydania: 2013 (data przybliżona)
liczba stron: 368
kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
opis: Aria żyje w Reverie – rozwiniętym technologicznie świecie oddzielonym od dzikiej natury szczelną kopułą. Jak wszyscy Osadnicy spędza czas w wirtualnych Sferach dostępnych tylko za pomocą specjalnego Wizjera. Kiedy zostaje wygnana za przestępstwo, którego nie popełniła, wie, że śmierć jest blisko.

Perry jako Wykluczony musi walczyć o przetrwanie w brutalnym świecie plemiennych wojen, kanibali i eterowych burz. Udaje mu się przeżyć tylko dzięki wyjątkowym zmysłom pozwalającym wyczuć niebezpieczeństwo i ludzkie emocje.

Drogi Arii i Perry’ego się przecinają. Tylko Perry może ocalić dziewczynę od śmierci. Tylko Aria może pomóc mu odkupić winy. Razem rozpoczynają niebezpieczną podróż…

W swej bestsellerowej powieści Veronica Rossi stworzyła oszałamiające światy pełne niebezpieczeństw, okrucieństwa i piękna, niczym z najlepszych powieści fantasy i science fiction.


Z chęcią sięgnę po obydwie książki. A dodatkowe ode mnie "Moja zapowiedź "Przez bezmiar nocy"




A na dniach pojawi się recenzja "Ukrytej" i zapowiedzi sierpień/wrzesień :)



Całuję,
Sophie Carmen.

2 komentarze:

  1. Świetny filmik *.* Mi się nie chce brać udziału w konkursie, bo jestem leniem, lecz za ciebie trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria