poniedziałek, 12 sierpnia 2013

#Stosik 5/2013 - Książki się opalają...

Wbrew mnie stosik duży ;)
Przepraszam że tak późno, ale miałam pewne problemy.


  • Sara Shepard - Pretty Little Liars. Kłamczuchy - przeczytane. Niedługo recenzja :) Zakup własny.
  • Dariusz Rekosz - Pocztówka z Toronto - przeczytane. Zakup własny.
  • Beata Andrzejczuk - Pamiętnik nastolatki 1-2 - pożyczyłam. Nie przeczytałam, ale jest w kolejce.
  • Sophia Bennett - Look - Dalej nieprzeczytane. Ale pewnie w tym miesiącu zostanie przeczytana. Zakup własny.
  • P.C. & Kristin Cast - Ukryta - Najbardziej wyczekiwana przezemnie książka w czerwcu. W trakcie czytania. Zakup własny.





  • Jesse Leon McCann - Scooby-Doo! i Ty: Na tropie Leśnych Upiorów - Zakupione dla mojego brata. Przeczytana.
  • James Gelsey - Scooby-Doo! i Potwór z "Doliny Szczęścia" - Przeczytanie. j.w.
  • James Gelsey - Scooby-Doo! i Ty: Na tropie Wściekłego Aligatora - Czeka w kolejce. Zakup własny dla brata.
  • Jennifer Estep - Dotyk Gwen Frost - przeczytane. Niedługo wyłoni się recenzja. Zakup własny.
  • Opracowanie zbiorowe - Pocałunki z piekła - Od dawna miałam na to chrapkę! Zakup własny na przecenie 70%.
  • Andrea Cremer - Cień Nocy - Jedna z adminek "Czytanie moje drzwi do świata marzeń" przekonała mnie na dobre, że tą książkę trzeba przeczytać! Zakup własny na przecenie 60%.
  • P.C. Cast - Przepowiednia - Kolejna książka P.C. w mojej biblioteczce! Zakup własny na przecenie 30%.


5 komentarzy:

  1. Porządny stosik ;D P.C.Cast wszystko przeczytane+ Blask Księżyca+Nieśmiertelni, także te lektury polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle książek, których mogę tylko pozazdrościć! Czytałam "Bogini oceanu", nie wiem, jakie będą Twoje odczucia, ale mi się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele wspaniałości :D Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy stosik wydaje mi się najpiękniejszy! :)
    Pamiętnik Nastolatki znam bardzo dobrze, jak i samą autorkę. Naprawdę książka godna polecenia.
    Co jeszcze mnie kusi ?
    Książki z wydawnictwa EGMONT
    Miłej lektury życzę.
    I zapraszam do siebie :)
    http://kampisanei.blogspot.com/
    facebook.com/kampisanei
    Pozdrawiam,
    Lovebook

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen