sobota, 3 sierpnia 2013

Versatile Blogger Award

Nominowała mnie Kasia, za co serdecznie dziękuję. Szczerze gdy zobaczyłam że pisze "Versatile
Blogger Award" to nie wiedziałam o co chodzi. Może pomyłka? Nie, to jest zabawa! Zasady:
  1. Podziękować osobie, która nas nominowała u niego na blogu.
  2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
  3. Ujawnić 7 faktów o sobie
  4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
  5. Poinformować o nominacji autorów blogów.

Trochę trudne zadanie ale spróbuję :)

  1. Nie umiem pływać, ale lubię chodzić na basen.
  2. Bardzo, ale to bardzo kocham piec ciasta i ciasteczka.
  3. Uczestniczę w PaTcie. "PaT my love, PaT my style!"
  4. Jestem strasznie nieśmiała, i jak tęsknię to baaardzo. Często płaczę przy pożegnaniach.
  5. Mam 1 brata, któy jest ode mnie 4 lata młodszy.
  6. Ubóstwiam się przytulać. Lubię szczerych i zabawnych chłopaków, oraz kiedy nie wstydzą się swoich uczuć.
  7. Jestem wredna, ale to zależy od tego w jakim towarzystwie przebywam ^^
Nominuję:

6 komentarzy:

  1. Miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :) Również zdarza mi się być wredną i również kocham się przytulać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, w konkursie, do którego zgłosiłaś się na moim blogu musisz wybrać tytuł książki z podanych, którą chcesz wygrać, więc proszę dopisz to w komentarzu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię piec... A później podjadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, ale ja już kiedyś brałam udział i nie mam pomysłu na nowe fakty :-) Jeśli jesteś ciekawa moich odpowiedzi to zapraszam pod ten link:
    http://zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Daria. Nie spodziewałam się, że to akurat mnie wybierzesz.
    P.S.Piec ciasteczka :), podjadać ciasteczka :D
    Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen