niedziela, 31 maja 2015

#Stosik 5/2015 ~ Potargowe nowości

Hej, cześć, czołem!
Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka nowych książek które zasiliły moją biblioteczkę w tym miesiącu. Prawie wszystkie powieści to nowości, więc prawdopodobnie wszystkie będziecie kojarzyć :)
Enjoy!























Od lewej:
Kliknij żeby powiększyć
  • Anna Gręda - Ogar Boga. Popiół i piach (x4) - oczy Was nie mylą, nie widzicie poczwórnie. To ja mam aż CZTERY egzemplarze, z czego trzy są dla Was. Niedługo na blogu będzie do zdobycia jeden z nich :) Egzemplarze patronackie/recenzencki od autorki.
  • Diane Chameberlain - Sekretne życie CeeCee Wilkes - ponieważ Abi i Jane tak strasznie wychwalają tą autorkę, musiał nadejść czas kiedy im zaufam i sięgnę po jakąś jej książkę. Dużo osób mówi, że najlepiej zacząć właśnie od tej pozycji, więc ją kupiłam i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Zakup własny.
  • Colleen Hoover - Maybe Someday - już przeczytana i mogę bez najmniejszego problemy przyznać się, że jestem nią totalnie zauroczona. Niedługo recenzja! Zakup własny.
  • Kiera Cass - Następczyni (x2) - również przeczytana i pokochana. Różni się od Rywalek pod wieloma względami i zdecydowanie nie jest lepsza, ale i tak mi się podobała. Więcej przeczytacie w recenzji. Z loterii blogerskiej.
  • Holly Black & Cassandra Clare - Magisterium. Próba żelaza - na pierwszy rzut oka okropnie przypomina mi Harry'ego Pottera, ale nie chcę niczego osądzać, więc znalazła się ona u mnie. Może okaże się inna, lecz równie ciekawa? Czas pokaże. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros.
  • Matthew Jobin - Nethergrim. Otchłanny - powieść z motywem podróży? Why not. Polecana dla fanów Zwiadowców (których swoją drogą nie czytałam) ale warto spróbować. Z loterii blogerskiej.
  • Rachel Van Dyken - Utrata - wszyscy się tak zachwycają, a ja na razie jestem na 60 stronie i czuję się wręcz przeciwnie. Mam nadzieję, że dalej mnie bardziej wciągnie i zainteresuje. We will see. Z loterii blogerskiej.

I rzecz której do tej pory u mnie nie było, czyli wyżej pokazany stosik w formie video. Napiszcie w komentarzach, co o nim sądzicie! Komentarze o książkach również są mile widziane :) 



Sophie

12 komentarzy:

  1. mnie ''Utrata'' podobała się bardzo, bardzo ;) może jeszcze uda Ci się wciągnąć bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukradłabym "Próbę żelaza", ale sama mam nadmiar pozycji w kolejce. Też teraz czytam Utratę i nie jestem jakoś szczególnie zachwycona, ale podobno rozkręca się dopiero pod koniec, więc (jak to zgrabnie ujęłaś) we will see.
    Drugastronaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na opinię o Utracie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam nic z tych ksiżżek, ale życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie utrata sie podobała... a przede mna do przeczytania z loterii blogerskiej: Niewolnica, Nethergrimm, Na szczycie i Kwitnący krzew tamaryszku)... A po za tym chce przeczytać Maybe Someday i Próbę żelaza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie utrata sie podobała... a przede mna do przeczytania z loterii blogerskiej: Niewolnica, Nethergrimm, Na szczycie i Kwitnący krzew tamaryszku)... A po za tym chce przeczytać Maybe Someday i Próbę żelaza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mam przekonania do polskich autorów :) Muszę sobie kupić Utratę. Dobry stosik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie akcja w Utracie dzieję się stanowczo za szybko i to jest główny minus tej książki. Dobry pomysł zniszczyły źle sformułowane zdania
    A Maybe Someday straszne Ci zazdroszczę! *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Maybe someday <3 Ogary też mam i niedługo jednego wypuszczę na wolność dla czytelników :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w okładce ''Następczyni''.

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogeria loterska! :D Bardzo cieszę się, że zamierzasz czasem coś nagrać. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale wszystkie mam w bliższych bądź dalszych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chcę przeczytać Ogar Boga. ;)

    http://halcyon-days-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria