niedziela, 1 czerwca 2014

Wyzwanie Paranormal Romance - maj

















Oj kochani, jestem naprawdę zmartwiona. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej, jeśli chodzi o czytanie Paranormal romance, jednak mam nadzieję, że tu chodzi tylko o to, że zbliża się koniec roku szkolnego, i trzeba się porządnie zabrać za naukę ;)
Chociaż dla mnie, ten miesiąc był najlepszy, bo udało mi się przeczytać łącznie pięć książek. W każdym razie wyniki: Łącznie przeczytałyśmy 12 książek.
1 książkę przeczytała: Patrycja Waniek
2 książki przeczytały: Niko, Ines Lavender, Marcela Pomper i Paula Rzemińska
3 książki przeczytała: Sophie Carmen

Trzymam kciuki za lepszy czerwiec! :)



Całuję, 
Sophie Carmen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen