czwartek, 26 czerwca 2014

Mini-wyprzedaż!

Hej wszystkim!
Ostatnimi czasy ostatnio jest wszędzie dużo wyprzedaży, oczyszczania półek. I ja mam dla was coś takiego. Do sprzedania mam 5 książek, zaraz koło tytułów podaję cenę nie wliczając przesyłki.
Książki Pamiętniki wampirów można kupić także w pakiecie ;)]




























  • Joanna Buczkowska - Tajemnice Avagoh. Księga życzeń - 12 zł (raz czytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 4: Północ - 15 zł (nieczytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 3: Dusze cieni - 15 zł (nieczytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 2: Mrok; Powró o zmierzchu; Uwięzieni - 16 zł (nieczytana, stan idealny)
  • L.J. Smith - Księga 1: Przebudzenie; Walka; Szał - 15 zł (nieczytana, stan idealny)
  • Lub Pamiętniki wampirów w pakiecie za 55 zł 

Do podanej ceny należy doliczyć cenę przesyłki, która wynosi ok. 5-7 zł (za jedną książkę). 
Jeśli jest ktoś zainteresowany, niech pisze do mnie na e-mail daruniadec@gmail.com. Jeśli sobie tego zażyczycie, mogę także wysłać zdjęcia książek w całości ;)



Całuję,
Sophie Carmen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen