wtorek, 1 października 2013

#Stosik 6/2013 - A miejsca ciągle ubywa...

Miałam oszczędzać, ale jak to zrobić jeśli można kupić tyle cudeniek?
Pochodzą one z września, sierpnia a niektóre nawet z lipca.



A więc od lewej:
  • Mick O'Shea - One Direction. Zero granic -  Przeczytane i zaakceptowane. Prezent.
  • Mirami Dubini - Wiatr. Jaskółczy lot - Wygrałam tą książkę u wydawnictwa DREAMS. Jednak jeszcze nie przeczytałam, ponieważ brak mi pierwszej części.
  • Suzanne Collins - Igrzyska Śmierci - czytałam ją, ale pożyczoną. A jak w Emiku zobaczyłam to cudeńko, uznałąm że muszę mieć swój egzemplarz! Zakup własny.
  • Pola Pane - Arisjański fiolet. Cisza - przyszło w lipcu od autorki, przy okazji przeprowadzania wywiadu. Egzemplarz od autorki.
  • Marie Lu - Rebeliant - przeczytałam, i jestem pod wrażeniem! Niedługo recenzja. Prezent na zakończenie roku szkolnego.
  • Tahereh Mafi - Dotyk Julii - już ją dawałam kiedyś, ale teraz jest tylko dlatego, że wreszcie udało mi się przez to przebrnąć. Zakup własny.
  • Leonardo Patrignani - Wszechświaty - wygrałam wraz z drugą częścią Wiatru. Wygrana u wydawnictwa.
Od góry:
  • Martyna Wojciechowska - Japonia (Tokio) - kupiłam za pół ceny w Merlinie.
  • Sarah Addison Allen - Słodki świat Julii - j.w.
  • Olis Nari Lang - Atlanci. Kakrachan - wygrałam w konkursie u wydawnictwa Azyl.
  • Rick Yancey - Piąta fala (fragment) - dostałam od Sophie z Bucherwelt.
  • Agnieszka Michalska - Kroniki ciemności. Łowca demonów - boska książka. Egzemplarz recenzencki od autorki.
  • Martyna Raduchowska - Szamanka od umarlaków - wygrana w konkursie u zaBOOKowanego
  • Piper Kerman - Dziewczyny z Danbury. Orange is new black - wygrana w konkursie u wydawnictwa Replika.
  • Sara Shepard - Pretty Little Liars. Bez skazy - zakochałam się w pierszej części, i w serialu więc zabrałam się za drugą część. Przeczytane. Niedługo recenzja. Zakup własny.

Całuję,
Sophie Carmen.

9 komentarzy:

  1. Śliczny stos! Muszę w końcu również kupić Igrzyska, bo od dłuższego czasu za mną chodzą. Poza tym, to większość bym Ci podkradła, także nawet nie będę ich wymieniać.
    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Dotyk Julii" i "Igrzyska Śmierci"! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stosik! Zazdroszczę Szamanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Igrzyska Śmierci". " Dotyk Julii" oraz pierwszą część 'Pretty Little Liars' z chęcią bym przeczytała :D
    Miłego czytania tego co jeszcze pozostało :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się zakupowi "Igrzysk" :) Przez "Dotyk Julii" rzeczywiście było Ci tak ciężko przebrnąć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdobycze :) Czytałam "Wszechświaty" oraz "Arisjański fiolet".
    Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile perełek! *O*
    Szczególnie polecam Ci ''Legendę'' i ''Dotyk Julii''. ''Wiatr'' oraz ''IŚ'' również były miłymi lekturami.
    Podkradłabym ''OS'' *O*

    Życzę miłego czytania i Pozdrawiam!
    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen