poniedziałek, 14 października 2013

Zaksiążkuj nazwę bloga!

Witam, dzień dobry i czołem! Dzisiaj przychodzę do was z zabawą, do której zaprosiła mnie My Paper Paradise, pt. "Zaksiążkuj nazwę bloga". Zasady przybliżam wam pod spodem.
Chciałam was także poinformować, że aktualnie zaczytuję się w "Chłopcach" i będę na Targach Książki w Krakowie!

Zasady dobierz książkę do każdej litery nazwy twojego bloga. Jaką? Taką, która zapadła ci w pamięć, ulubioną, znienawidzoną, co tylko przyjdzie ci do głowy.
Jak to wygląda w praktyce? Sami zobaczcie :)

Book Reviews
Burza - Julie Cross [od tej książki zaczęłam przygodę z wydawnictwem Bukowy Las, dla których pisałam recenzję, jak i była to moja pierwsza książka o podróżach w czasie]
One Direction. Zero granic - Mick O'Shea [była to moja pierwsza biografia, jak i zarówno pierwsza książka o jednym z moich ulubionych zespołów. Recenzja]
Olśnienie - Aimee Agresti [co prawda nie przeczytałam tej książki, ale jej tytuł niejednokrotnie obił się mi o uszy]
Kuszona - P.C. & Kristin Cast [jedna z części mojej ulubionej serii]

Rebeliant - Marie Lu [niedawno przeczytałam, i jestem pod wrażeniem. Recenzja]
Ever - Alyson Noel [jedna z pierwszych przeczytanych przeze mnie książek]
V
Igrzyska śmierci - Suzanne Collins [kocham, kocham i jeszcze raz kocham!]
Echo - Alyson Noel [co prawda nie czytałam, ale jestem zauroczona okładką i mam nadzieję, że ta powieść wyjdzie w Polsce]
W otchłani - Beth Revis [ta powieść zapadła mi w pamięci, dlatego, że posiada 81 rozdziałów. Recenzja]
Syrena - Tricia Rayburn [jedna z moich ulubionych pozycji. Muszę przeczytać drugą część!]

Mam nadzieję, że wam się podobało. Nie znalazłam nic na "V" więc nie napisałam nic.

Do zabawy zapraszam każdego kto chce wziąć udział, a przede wszystkim moich stałych czytelników. A więc, czekam na linki do waszych TAGów... i do zobaczenia w Krakowie!


Całuję,
Sophie Carmen.

1 komentarz:

  1. Super, że wzięłaś udział.
    Rebeliant i W otchłani to bardzo dobre książki

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen