poniedziałek, 14 października 2013

Zaksiążkuj nazwę bloga!

Witam, dzień dobry i czołem! Dzisiaj przychodzę do was z zabawą, do której zaprosiła mnie My Paper Paradise, pt. "Zaksiążkuj nazwę bloga". Zasady przybliżam wam pod spodem.
Chciałam was także poinformować, że aktualnie zaczytuję się w "Chłopcach" i będę na Targach Książki w Krakowie!

Zasady dobierz książkę do każdej litery nazwy twojego bloga. Jaką? Taką, która zapadła ci w pamięć, ulubioną, znienawidzoną, co tylko przyjdzie ci do głowy.
Jak to wygląda w praktyce? Sami zobaczcie :)

Book Reviews
Burza - Julie Cross [od tej książki zaczęłam przygodę z wydawnictwem Bukowy Las, dla których pisałam recenzję, jak i była to moja pierwsza książka o podróżach w czasie]
One Direction. Zero granic - Mick O'Shea [była to moja pierwsza biografia, jak i zarówno pierwsza książka o jednym z moich ulubionych zespołów. Recenzja]
Olśnienie - Aimee Agresti [co prawda nie przeczytałam tej książki, ale jej tytuł niejednokrotnie obił się mi o uszy]
Kuszona - P.C. & Kristin Cast [jedna z części mojej ulubionej serii]

Rebeliant - Marie Lu [niedawno przeczytałam, i jestem pod wrażeniem. Recenzja]
Ever - Alyson Noel [jedna z pierwszych przeczytanych przeze mnie książek]
V
Igrzyska śmierci - Suzanne Collins [kocham, kocham i jeszcze raz kocham!]
Echo - Alyson Noel [co prawda nie czytałam, ale jestem zauroczona okładką i mam nadzieję, że ta powieść wyjdzie w Polsce]
W otchłani - Beth Revis [ta powieść zapadła mi w pamięci, dlatego, że posiada 81 rozdziałów. Recenzja]
Syrena - Tricia Rayburn [jedna z moich ulubionych pozycji. Muszę przeczytać drugą część!]

Mam nadzieję, że wam się podobało. Nie znalazłam nic na "V" więc nie napisałam nic.

Do zabawy zapraszam każdego kto chce wziąć udział, a przede wszystkim moich stałych czytelników. A więc, czekam na linki do waszych TAGów... i do zobaczenia w Krakowie!


Całuję,
Sophie Carmen.

1 komentarz:

  1. Super, że wzięłaś udział.
    Rebeliant i W otchłani to bardzo dobre książki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria