niedziela, 27 listopada 2016

Być albo nie być... Oto są święta #1

Hej hej!
Pamiętacie, jak rok temu dodałam dwa filmiki z serii "Być albo nie być... Oto są święta"? Tło było kiepskie (nagrywałam to przy drzwiach od pokoju), intro było przeokropne, gadałam trochę bez sensu... Tym razem jest inaczej, naprawdę. Zapraszam Was do obejrzenia pierwszego tegorocznego odcinka i wzięcia udziału w konkursie! ♥



Chciałabym także, abyście lepiej mogli poznać blogerów/vlogerów których lubicie. Na początek zostawiam Wam moją świąteczną "metryczkę". A kto będzie za tydzień? Stay tuned!


2 komentarze:

  1. Biorę udział ;)
    Ulubiony smak czekolady: marcepanowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :).
    Kurcze, ale zadałaś pytanie, kocham czekoladę, prawie w każdej postaci ;). Uwielbiam mleczną, o smaku tiramisu, toffi, krówkową, z orzechami, aj, mogłabym tak długo wymieniać ;). Ale jak już muszę wybrać jedną, zdecyduję się na tą, na którą dziś mam chęć czyli truflową :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria