czwartek, 30 kwietnia 2015

#Stosik 4/2015 ~ Dajcie miejsce

Hej!
Dzisiaj chcę Wam przedstawić nowe książki jakie przybyły do mnie w miesiącu kwietniu. Naprawdę myślałam, że jest tego o wiele, wiele mniej, a teraz się okazało, że okropnie dużo. Zauważyłam także, że ostatnimi czasy prawie wszystkie przesyłki trafiają do mnie pod koniec miesiąca...
W każdym razie zapraszam!






















Po lewej, od góry:
  • Katarzyna Szelenbaum - Wielki Północny Ocean: Księga I. Morze - o tej książce już trochę słyszałam, ale na razie mi się nie śpieszy z czytaniem. Nagroda konkursowa za 18 miejsce w kraju.
  • Rae Carson - Dziewczyna Ognia i Cierni - zapowiada się naprawdę dobre fantasty, więc nie mogę się doczekać, aż wreszcie przeczytam tą pozycję! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros.
  • Lissa Price - Starter - nie ma co się rozpisywać - chętnych zapraszam do poznania recenzji. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros.
  • Michel Moran - Doradca Smaku 2 - Doradcę Smaku lubię, a po szybkim przejrzeniu książeczki zobaczyłam kilka ciekawych przepisów. Recenzja na dniach. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza.
  • Cecelia Ahern - Kiedy cię poznałam - odkąd przeczytałam Love, Rosie cały czas szukam okazji, aby przeczytać coś spod pióra pani Ahern. I w końcu nadarzyła się okazja! Premiera 6 maja. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat.
  • Rebecca Donovan - Biorąc oddech - zakończenie jednej z moich ukochanych serii. Jestem ciekawa, co Rebecca Donovan wymyśliła tym razem! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria.
  • A. Polkowski, J. Lipińska - Tezaurus. Harry Potter I-VII - pożyczone od Agnieszki.
Po środku:
  • Angielski fiszki. Konwersacje dla zaawansowanych - malutki upominek z okazji świąt wielkanocnych.
Po prawej, od góry:
  • Gabirella Poole - Akademia Mroku. Więzy krwi; Akademia Mroku. Rozdarte dusze - ponieważ mam pierwszą część, przydałoby się mieć kolejne. A ponieważ w Opolu otworzyli tanią książkę, znalazłam idealną wymówkę na ich kupno! Zakup własny.
  • Tim Tharp - Cudowne tu i teraz (x2) - jeden egzemplarz dla mnie, drugi dla was do wygrania w KONKURSIE. Pierwszy raz zostałam zachęcona trailerem filmu, a nie opisem. Ogólnie zapowiada się ciekawa lektura. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las.
  • J.D. Horn - Ród (x2) - wreszcie mam papierową wersję! Jest naprawdę cudowna. Mam dla was dwa egzemplarze więc może pod koniec maja pojawi się następny konkurs. Egzemplarz finalny od wydawnictwa Feeria.
  • Samantha Shannon - Zakon Mimów - wreszcie druga część! Chociaż prawie nic nie pamiętam z Czasu żniw nie mogę się doczekać, aż wreszcie to przeczytam i, że okaże się równie dobra jak poprzedniczka. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa SQN.

Co czytaliście, co polecacie - dajcie znać w komentarzach, a ja tymczasem wracam do czytania.

Sophie

8 komentarzy:

  1. Brak miejsca to straszna rzecz T.T
    Zakon Mimów taki cudny! Żałuję, że nie mam tej wersji z czarnym grzbietem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Dziewczyny ognia i cierni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym "Startera" bo okładkę ma cudną *.*
    Ale też cierpię na brak miejsca.. Książki wylewają się z każdego miejsca. Niedługo będą układane w stosiki na dywanie ;/


    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy cię poznałam i Cudowne tu i teraz również mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący stosik. Nie czytałam żadnej z tych książek, tak więc czekam na twoje recenzje. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych wszystkich książek *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ogromną chęć na Akademię Mroku:) Powstrzymuje mnie tylko to, że chyba 4 tom nie został wydany?

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen