sobota, 28 lutego 2015

#Stosik 2/2015 ~ Kiedy ja to przeczytam?

Cześć!
Nie wiem czy mi uwierzycie, ale dziś ostatni dzień lutego. Przysięgam, że dopiero co świętowaliśmy nowy rok, a teraz zaczynamy wiosenne porządki! Marzec nie dość, że obfity w cudowne premiery to do tego są moje urodziny i kalendarzowa WIOSNA. Nie mogę się doczekać, aż moje kozaki wylądują głęboko w szafie. Zobaczymy, jak długo to potrwa ;)
Miło mi powiedzieć, że w lutym pojawiła się pierwsza odsłona mojego autorskiego projektu pt. "Na językach", a jest to recenzja magazynu English Matters 50/2015. Rozpoczęłam także współpracę z wydawnictwem Cztery Głowy, więc trafiły do mnie fiszki z j. angielskiego oraz j. hiszpańskiego o których zupełnie zapomniałam podczas robienia zdjęcia.
Nie przedłużając, zapraszam do stosiku! ☺



























Od lewej:
  • Clarissa Black - Klejnoty elfów - o książce usłyszałam już dawno temu, ale dopiero niedawno zaczęłam się nią interesować. Gdy tylko przyszła miałam ochotę ją zacząć, lecz stosik do przeczytania jest bardzo duży i chciałam skończyć tą powieść, którą wtedy czytałam. Nie przepadam za czytaniem kilku książek naraz, więc... Zaraz będę się za nią zabierać, więc możecie się spodziewać recenzji. Egzemplarz od autorki.
  • Anna Gręda - Angelus - zdecydowałam się objąć nową powieść tej autorki patronatem. Jednak wcześniej zdecydowałam się zapoznać z inną jej twórczością i w oto taki sposób znalazł się u mnie Angelus. Egzemplarz od autorki.
  • P. Houston, M. Floyd, S. Carnicero, D. Tennant - Anatomia kłamstwa - zapowiada się ciekawa książka ;) Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa SQN.
  • Katarzyna Bonda - Maszyna do pisania - nie wiem czy wiecie, ale piszę... różne rzeczy. Opowiadania, powieści więc postanowiłam sięgnąć za ten "poradnik" i zobaczyć, co zrobić, żeby powieść była naprawdę ciekawa. Właśnie czytam. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza.
  • P.C. & Kristin Cast - Ujawniona - już 11 tom mojego ulubionego Domu Nocy wreszcie jest u mnie! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Publicat.
  • P.C. & Kristin Cast - Upadek Kalony - i najnowsze opowiadanie znalazło się u mnie, chociaż nie jest o najciekawszym bohaterze. Na zdjęciu nie ma, bo w obecnej chwili przebywa poza domem ;) j.w.
  • Cristina Moracho - Althea & Oliver (x3) - pierwsza książka, którą Book Reviews objęło
    KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ
    patronatem! Wygląda na to, że będzie to bardzo ciekawa powieść. Jeden egzemplarz dla mnie, a dwa dla was. Spodziewajcie się konkursu w połowie marca ;) Egzemplarze od wydawnictwa Feeria.
  • A.A. Milne - Kubuś Puchatek - mój brat ma to teraz jako lekturę szkolną, a ja stwierdziłam, że chcę sobie przypomnieć tą historię. Wypożyczone z biblioteki.
  • Tara Hudson - Pomiędzy - od dawna chciałam przeczytać tą pozycję. Bonito znacznie ułatwiło mi to swoimi pięknymi i cudownymi przecenami. Kupione za całe 3,30 zł.
  • F. Scott Fitzgerald - Wielki Gatsby - powieść, którą cały czas poleca mi Abigail, więc nie pozostało mi nic innego, jak ją nabyć. Także kupione na bonito, tym razem za 17 zł.


Dajcie znać co przeczytaliście, co macie w planach i co polecacie/odradzacie!



Całuję,
Sophie Carmen

16 komentarzy:

  1. Z Twojej listy nie czytałam niczego, nawet Kubusia, a do Gatsbego mam wstręt przez panią z angielskiego;) Gratki patronatu!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh, te nauczycielki - wszystko potrafią zepsuć!
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Mnie też udało się niedawno zdobyć "Wielkiego Gatsbiego" i ja również bardzo ci go polecam :D Nie mogę doczekać się konkursu :) Bardzo fajny stosik. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najszybciej muszę się za niego zabrać! :D

      Usuń
  3. Też mam zamiar przeczytać "Pomiędzy" - kupiłam na Targach w Krakowie...
    Gratuluje patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię!
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  4. Muszę koniecznie przeczytać "Wielkiego Gatsby'ego"!
    Wspaniałe zdobycze, no i oczywiście gratuluję patronatu <3
    Kiedy DOKŁADNIE masz urodziny? ^^
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki patronatu! ;*** I piękne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszego patronatu i wyczekuję konkursu :) "Pomiędzy" nie powala na kolana, szczerze mówiąc. Czytałam z 2 lata temu i jest mocno średnią książką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anatomię kłamstwa też mam, podobnie jak Gatsby'ego (który jest świetny!!!!), ale marzy mi się w tej filmowej okładce, bo mojego wydania z Bellony nie lubię.. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, "Wielki Gatsby" to jedna z książek mojego życia! Uwielbiam, kocham bezgranicznie. Z kolei "Maszynę do pisania" Bondy otrzymałam przedwczoraj wkrótce się za nią zabieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z książek czytałam Pomiędzy i jestem ciekawa czy ci się spodoba:)
    Karlina W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej interesuje mnie "Wielki Gatsby". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen