sobota, 15 listopada 2014

W pewną śnieżną noc...

 W śnieżną nocAutorzy: Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle


Tytuł oryginału: Let it Snow
Data wydania: 19 listopada 2014
Wydawnictwo: Bukowy Las
Liczba stron: ok. 320 
Gatunek: literatura młodzieżowa
Opis: Świąteczne opowiadania o miłości
Trzy gwiazdy literatury młodzieżowej, z kultowym pisarzem Johnem Greenem na czele, napisały na czas Gwiazdki trzy połączone ze sobą minipowieści. Punktem wyjścia jest burza śnieżna, która w Wigilię kompletnie zasypuje miasteczko Gracetown. Na pocztówkach wygląda to zwykle malowniczo, ale w rzeczywistości bardzo komplikuje życie. I na pewno nikt nie spodziewa się, że przedzieranie się przez zaspy samochodem rodziców, nieplanowana kąpiel w przeręblu albo nieprzyzwoicie wczesna zmiana w Starbucksie mogą prowadzić do odnalezienia miłości. Jednak śnieżną noc, kiedy działa magia świąt, zdarzyć może się wszystko…


Ciepła i inteligentnie dowcipna (jak wszystko, co firmuje swym nazwiskiem John Green) książka do czytania w blasku choinki

Wspaniały świąteczny prezent nie tylko dla miłośników książek Johna Greena!

„Trio znanych autorów budzi do życia magię świąt w trzech uroczych, wzajemnie ze sobą powiązanych opowieściach o miłości i przyjaźni. Starannie skonstruowane, czułe, ale nie czułostkowe historie o młodzieńczych uczuciach przepełnią ciepłem serca czytelników”. SLJ

„Zabawne miłosne perypetie, wyraziści bohaterowie i dowcipnie opisany świat współczesnej młodzieży to niewątpliwe atuty tej pisarskiej współpracy”. Kirkus Reviews

Aby wprowadzić Was, Czytelników w świąteczny nastrój chcę opowiedzieć wam odrobinkę o moim przed-wigilijnym zwyczaju.
Odkąd pamiętam, co roku Wigilia odbywa się u moich dziadków. Po wejściu do mieszkania czuć zapach pierogów i barszczu, a w pokoju stoi duża, ozdobiona choinka. Siadam na miękkim fotelu i sięgam po pilota włączając telewizję. I oglądam. Zapewne jesteście ciekawi co takiego? Oglądam Charliego i fabrykę czekolady. Widziałam ten film już z tysiąc razy, co nie zmienia faktu, że nadal jest cudowny i go uwielbiam. Wszyscy narzekają, że i tak go widziałam, więc po co mam znów to robić. Robię to dla tradycji, bo od zawsze go oglądałam i będę to robić. A jak nie będzie leciał w telewizji, to sięgnę po płytę CD, a co! ;)

Pochwalcie się, co jest Waszą tradycją! Jakie jest wasza najpiękniejsza Wigilia? :)


Premiera W śnieżną noc już 19 listopada, i wtedy możecie spodziewać się recenzji, a tydzień później konkursu! Więc bądźcie przygotowani. W tajemnicy mogę wam zdradzić, że aby wziąć udział w konkursie będzie trzeba zrobić jedno zadanie, które jest naprawdę proste ;)

 
  Całuję,
Sophie Carmen

6 komentarzy:

  1. Jedna z książek, którą mam w planie, ale nie wiem kiedy będę gotowa przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę wiem, że dostanę od chłopaka pod choinkę, więc pewnie zamiast uczestniczyć w rodzinnej wigilii, to będę czytała. Przy stole ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ja przeczytać. Czekam na recenzję.

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już ją mam i nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria