środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie roku czytelniczego 2013

Witam, cześć i czołem! Jak minął wam Sylwester? Dobrze, czy raczej (mam nadzieję, że było dobrze) źle? Niektórzy wolą spędzać nowy rok z przyjaciółmi, na mieście czy w klubie. Ja jak co roku, spędziłam ten czas w domu, z rodziną i stołem, który był cały zastawiony. Oczywiście jedzeniem ;) Siedem bitych godzin! A potem padłam na łóżko i kolejne siedem godzin przespałam.



 A przy okazji dwie sprawy.
1. Strona "PARANORMAL ROMANCE" już jest umieszczona na górze, zaraz obok spisu recenzzji. Więc czas oficjalnie powiedzieć... WYZWANIE PARANORMAL ROMANCE JUŻ SIĘ ZACZĘŁO! :D
Linki do recenzji możecie umieszczać TUTAJ.
2. Blog od dnia 2 stycznia do 4 stycznia będzie NIECZYNNY z powodu zmiany adresu URL. Wszystko już przemyślane i zamiast bookreviewsforyouandme.blogspot.com będzie boook-reviews.blogspot.com. Ale adres będzie działał dopiero 4! A ktoś w ogóle wie, co wtedy jest? ;)












Całuję,
Sophie Carmen.
  

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki. Szczescia w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, zaczęłam czytać - nie wiedzieć czemu, myślałam, że to podsumowanie grudnia, i tak patrzę "przeczytane książki: ponad 40" - byłam ogromnie zaskoczona, ale spojrzałam dokładniej na tytuł i wszystko się wyjaśniło :)
    Masz bardzo dobre wyniki, a współprac tylko pozazdrościć :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujące wyniki - a co jest czwartego? :) czyżby urodziny bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałaś mnóstwo recenzji, gratuluję! :) U mnie też nie ma stówki, to zadanie na 2014 dla nas obu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników i oby rok obfitował w jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne wyniki! A Twojego bloga kojarzyłam z nazwy, którą dopiero zmienisz. A to sprawka obecnego nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników :D Szczęścia na 2014 :D Oby okazał się jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki :D Trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieję, że statystyki w tym roku zostaną pomnożone przez 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pięknie za wyróżnienie <3
    Życzę wielu wspaniałych lektur w Nowym Roku!
    Ściskam gorąco,
    Pola

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen