środa, 22 lutego 2017

*zapowiedź* Zoe Sugg - Girl Online Solo

Girl Online Solo
Autor: Zoe Sugg

Seria: Girl Online (tom 3)
Tytuł oryginału: Girl Online Going Solo
Data wydania1 marca 2017
Wydawnictwo: Insignis
Gatunek: literatura młodzieżowa
Opis
Życie Penny wróciło do normy. Na początku nowego roku szkolnego jest gotowa stawić światu czoła w pojedynkę. Noah skrócił swoje światowe tournée, zapadł się pod ziemię i nikt nie ma pojęcia, co się z nim dzieje. Megan zaprasza Penny do swojej akademii artystycznej, więc nadarza się okazja do zawarcia nowych przyjaźni.

Dobrym sposobem na tęsknotę jest pomaganie wszystkim wokół. Elliot potrzebuje swojej najlepszej przyjaciółki bardziej niż kiedykolwiek, a nowo poznana Posey zmaga się z tremą i szuka pomocnej dłoni. Callum, czarujący Szkot z akademii Megan, próbuje rozproszyć smutki Penny. Ale czy uda się jej zapomnieć o Noah, skoro wciąż prześladują ją wspomnienia?

3 komentarze:

  1. Też czekam :D Znaczy drugi tom wciąż przede mną, ale tylko tego mi brakuje w kolekcji.
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze poprzednich części i jakoś mnie do tego nie ciągnie :P DLatego raczej sobie odpuszczę :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria