piątek, 12 sierpnia 2016

30 Days Teen Wolf Fandom Challenge: 21-30

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z ostatnią częścią 30 Days Teen Wolf Fandom Challenge! Pamiętajcie, że z chęcią dowiem się z komentarzy jakie są Wasze typy! ♥
Enjoy!

ZAWIERA SPOILERY




DZIEŃ 21 - ULUBIONA PIOSENKA Z ODCINKA

Piosenka (o ile można ją tak nazwać) pochodzi z mojego ulubionego odcinku. Uwielbiam muzykę filmową, więc nic dziwnego, że się tam znalazła :)




DZIEŃ 22 - PARĄ, KTÓRĄ CHCIAŁBYŚ ZOBACZYĆ RAZEM

Siles i Lydia! #Stydia






DZIEŃ 23 - NAJBARDZIEJ SMUTNA ŚMIERĆ




DZIEŃ 24 - MOMENT KTÓRY ZŁAMAŁ TWOJE SERCE




DZIEŃ 25 - MOMENT W KTÓRYM NAJBARDZIEJ SIĘ ŚMIAŁEŚ

Powiedzieć, że się śmiałam to za mało powiedziane. Płakałam ze śmiechu, przysięgam. Kto jeszcze uwielbia ten moment?



DZIEŃ 26 - NAJLEPSZY ZWROT AKCJI

Kiedy okazało się, że Jennifer jest Darrachem to byłam nieźle zszokowana.



DZIEŃ 27 - ULUBIONY ZŁY CHARAKTER

Bliźniacy na początku byli źli!



DZIEŃ 28 - ULUBIONY ODCINEK

Motel California (sezon 3, odcinek 6)



DZIEŃ 29 - ULUBIONY CYTAT

"Sarcasm is my only defense" - tak bardzo ulubiony, że mam go na torbie ♥




DZIEŃ 30 - COŚ, CO CHCIAŁBYŚ ZOBACZYĆ W SEZONIE 3B

Sezon 3B jest wystarczająco przerażający i pełny... wszystkiego, więc nie wiem co chciałabym tam zobaczyć.


To by było na tyle! Dziękuję, że byliście ze mną ☺
Sophie ♥

4 komentarze:

  1. Ta część była najsmutniejsza. O ludzie bliźniacy (nie pamietam nigdy który jest który - podobnie jak Fred i George z HP ). Ja już płaczę prawie.
    Ta, nauczycielka potrafi zszokować!
    Pozdrawiam!
    Ciekawie było czytać posty z tej serii i idealnie dobrałaś gify!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, uwielbiam Teen Wolfa i odpowiedziałabym tak samo jak Ty na większość pytań ;). Aj, już nie mogę się doczekać listopada i szóstego sezonu, a jednocześnie wiedząc, że będzie ostatni... ;( ech.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam serialu, więc nic nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Teen Wolfa! Jezu, dokładnie ze wszystkim się zgadzam, chociaż chyba bardziej lubię odcinki późniejsze z sezonu trzeciego. I bliźniacy <3 Ten serial jest odrobinę niesprawiedliwy. W jakiś sposób pozbył się wszystkich najlepszych postaci, na przykład Dereka :C
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen