środa, 3 sierpnia 2016

30 Day Teen Wolf Fandom Challenge: 11-20

Hej hej ☺
Dzisiaj mam dla was kolejne dziesięć dni z 30 Day Teen Wolf Fandom Challenge.
Gotowi? To zaczynamy!
ZAWIERA SPOILERY



DZIEŃ 11 - ULUBIONY MOMENT Z DEREKIEM

Derek jako kuzyn Miguel wygrał wszystko!





















DZIEŃ 12 - ULUBIONY MOMENT Z LYDIĄ

Mam dużo ulubionych scen z Lydią, ale ponieważ należę do grona, które kibicuje Stydii, jest to moment w którym Lydia zatrzymuje atak paniki który ma Stiles, całując go.


















DZIEŃ 13 - ULUBIONY MOMENT Z ISAACIEM

Motor jednego z bliźniaków na korytarzu! 




DZIEŃ 14 - ULUBIONY MOMENT Z JACKSONEM

Zacznijmy od tego, że nie lubię Jacksona. Ale jeśli mam wybierać, to moment w którym Lydia daje mu klucz do jego domu.







DZIEŃ 15 - ULUBIONY RODZIC

Waham się między szeryfem Stilinskim a Mellisą McCall. Jednak wygrywa szeryf.



DZIEŃ 16 - ULUBIONY NAUCZYCIEL

TRENER! ♥


DZIEŃ 17 - ULUBIONY AKTOR

Zdecydowanie Dylan O'brien. Udowodnił to na przykład podczas grania Nogitsune.





DZIEŃ 18 - ULUBIONY SHIP

STYDIA! ♥



DZIEŃ 19 - AKTOR/KA KTÓREGO/Ą CHCIAŁBYŚ ZOBACZYĆ W SERIALU

Może Grant Gustin dobrze by wypadł? ;) Kolega ze studiów?






DZIEŃ 20 - ULUBIONA PARA

Scira.



2 komentarze:

  1. Szeryf to jedyny w swoim rodzaju rodzic i czasami można zazdrościć Stilesowi (ale to co będzie w 6 sezonie, o mamunio strach!)
    No i trener ^^
    A ja myślałam, że Jackson pojawił się tylko żeby go znienawidzić :p
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen