wtorek, 31 maja 2016

#Stosik 5/2016 ~ maj


  • Lemony Snicket - Przykry początek; Gabinet gadów - pierwsza część już przeczytana, wrażenia bardzo pozytywne. Pożyczone. 
  • Cecelia Ahern  - Miłość i kłamstwa - nowa powieść autorki, którą bardzo lubię, a to za sprawą "Kiedy cię poznałam" oraz "Love, Rosie"! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat,
  • Alessio Puelo - Moje serce należy do ciebie - wydaje się być lekkim romansem dla młodzieży, poruszającym trochę ważniejszy temat. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza,
  • James Dashner - Więzień labiryntu - filmowa wersja z Dylanem O'brianem obejrzana, więc czas na książkę :) Zakup własny na Targach Książki w Warszawie.
  • Kiera Cass - Korona - ostatnia część serii "Rywalki", zresztą już przeczytana. Urocza, słodka i lekka. Już niedługo recenzja :) j.w.
  • Jojo Moyes - Zanim się pojawiłeś - tak, mam tę książkę dlatego, że w czerwcu wychodzi ekranizacja z Samem Claflinem, więc chciałabym najpierw przeczytać pierwowzór. j.w.
A z tyłu widać dwa magazyny: English Matters nr 58/2016 oraz Espaniol? Si, gracias nr 34, obydwa od wydawnictwa Colorful Media.




Podsumowanie maja

Książki przeczytane w tym miesiącu:
1. Suzanne Young - Kuracja samobójców
2. Tim Tharp - Cudowne tu i teraz
3. Kiera Cass - Korona
4. Lemony Snicket - Przykry początek
5. Małgorzata Musierowicz - Opium w rosole
co daje 1438 stron

Najlepsza książka: Korona
Najgorsza książka: Cudowne tu i teraz
Największe zaskoczenie: Przykry początek

Książki zrecenzowane w tym miesiącu:
+ magazyn językowy "English Matters" nr 53/2015

5 komentarzy:

  1. Cudny stos, ale najbardziej zazdroszczę "Więźnia labiryntu" (sama oglądałam film z O'Brienem i uwielbiam!). No a tak poza tym to oczywiście zazdroszczę bycia na WTK <3 Sama planuję już od 2 lat wyjazd, ale cały czas coś nie wypala :( Cóż, mam nadzieję, że w tym roku Kraków się uda ;)

    Pozdrawiam,
    http:/faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego stosiku czytałam tylko "Zanim się pojawiłeś", ale mam w planach "Koronę" :)
    Mi także "Cudowne tu i teraz" nie przypadło do gustu, zarówno książka, jak i film.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się nie mogę doczekać, kiedy dojdzie mi paczka z "Zanim się pojawiłeś". "Cudowne tu i teraz" także mi nie bardzo przypadło do gustu.
    Pozdrawiam ;)
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieyien labiryntu to cudna super ksiazka, zreszta cala seria

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen