czwartek, 1 maja 2014

Wyzwanie Paranormal romance - kwiecień

Hej!
Dzisiaj chcę wam przedstawić podsumowanie miesiąca kwietnia. Chociaż powiedzmy szczerze, nie poszło nam najlepiej, ponieważ przeczytałyśmy tylko 15 powieści. Myślałam, że będzie lepiej, ale cóż powiedzieć ;) Ale jednak dołączyły do nas dwie nowe dziewczyny, a mianowicie Aleksandra oraz Paula Rzemińska - miło mi was przyjąć :) A wyniki prezentują się tak:
1 książkę przeczytały: Sophie Carmen, Niko, i Roberta Raj,
2 książki przeczytały: Ines Lavender, Adriana B i Paula Rzemińska
3 książki przeczytała: Mirror of soul i Patrycja Waniek

Gratulacje!

I osoby które biorą udział w wyzwaniu - błagam, jak dodajecie nazwę książki którą przeczytałyście pod postem, wpisujcie najpierw AUTORA a dopiero później TYTUŁ. Bardzo mi to pomoże w dodawaniu książek do listy.




Całuję,
Sophie Carmen

3 komentarze:

  1. O jak miło :) Ahh ta uwaga chyba do mnie... obiecuję poprawę! ....
    Jak nie zapomnę... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko od ciebie ;) Większość pisze tak jak ty ;)

      Usuń
  2. Ja tylko 2? Wydawało mi się, że zamieściłam dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen