sobota, 23 marca 2013

#Stosik urodzinowy 2013



  • J.R.R. Tolkien - Władca pierścieni 1-3 - Pozywtywne opinie i filmy. To jest to! Od mojego dziadka.
  • L.J. Smith - Pamiętniki wampirów (Księgi 1-4) - Nagadali mi tyle dobrego że się skusiłam. Od babci.
  • Aprilynne Pike - Moc przeznaczenia - Trzy popszedniejsze tomy były 'boskie'. Więc czas na ostatnią! Od babci.
  • Elizabeth Chandler - Potęga miłości - Pierwsza część podeszła mi do gustu. To  druga. Od Martyny :)
  • P.C. + Kristin Cast - Przysięga Smoka - Seria jest jedną z moich ulubionych. A więc czemu nie? Dodatek taki mały też mi pasuje. Od Zuzanny.
  • Julie Kagawa - Żelazny Król - Nie umiałam się zdecydować. Ale zainspirowana okładką zdecydowałam się na panią Kagawa. Zakup własny.
  • Nina Blazon - Władczyni snów - Kupiona po przecenie, więc jest okay ;) Zakup własny.
  • Alyson Noel - Ever - Wygrana w konkursie. Od Ciarolki.
  • Joanna Buczkowska - Księga życzeń : Tajemnice Avagoh - Miało być Spojrzenie elfa. Ale dostałam to bo Spojrzenia nie umiał znależć. Od Miśka.
  • John Marsden - Jutro. Nie ma już żadnych zasad - Ooo... A jak ja to chciałam mieć! Od Maryoon.
  • Kelly Creagh - Nevermore. Kruk. - Zaciekawiona wysoką oceną Caroline Ratliff. Ciekawe czy dobrze oceniła? Od Patryka.
  • Cynthia Hand - Nieziemska - Druga część Nieziemskiej, Anielska ma tak cudny tytuł że się zainteresowałam. Od Oliwi.
  • C.J. Daugherty - Wybrani - Praktycznie od samego początku jej pragnęłam. Okładka cudowna. Od Liwii.
  • Maggie Stiefvater - Drżenie - Kiedyś została mi ona polecona. Ciakwa okładki, chciałam ją mieć. Dostałam! Od Miłosza.


Dziękuję za uwagę. A Harrego Pottera prawie już skończyłam <3 Bay :**

2 komentarze:

  1. Stosik cud miód po prostu:) Podkradłabym Ci większość. Miłej lektury życzę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos :D Najbardziej polecam Tolkiena. Niesamowite książki, obojętnie który raz się je czyta :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen