sobota, 23 marca 2013

#Stosik urodzinowy 2013



  • J.R.R. Tolkien - Władca pierścieni 1-3 - Pozywtywne opinie i filmy. To jest to! Od mojego dziadka.
  • L.J. Smith - Pamiętniki wampirów (Księgi 1-4) - Nagadali mi tyle dobrego że się skusiłam. Od babci.
  • Aprilynne Pike - Moc przeznaczenia - Trzy popszedniejsze tomy były 'boskie'. Więc czas na ostatnią! Od babci.
  • Elizabeth Chandler - Potęga miłości - Pierwsza część podeszła mi do gustu. To  druga. Od Martyny :)
  • P.C. + Kristin Cast - Przysięga Smoka - Seria jest jedną z moich ulubionych. A więc czemu nie? Dodatek taki mały też mi pasuje. Od Zuzanny.
  • Julie Kagawa - Żelazny Król - Nie umiałam się zdecydować. Ale zainspirowana okładką zdecydowałam się na panią Kagawa. Zakup własny.
  • Nina Blazon - Władczyni snów - Kupiona po przecenie, więc jest okay ;) Zakup własny.
  • Alyson Noel - Ever - Wygrana w konkursie. Od Ciarolki.
  • Joanna Buczkowska - Księga życzeń : Tajemnice Avagoh - Miało być Spojrzenie elfa. Ale dostałam to bo Spojrzenia nie umiał znależć. Od Miśka.
  • John Marsden - Jutro. Nie ma już żadnych zasad - Ooo... A jak ja to chciałam mieć! Od Maryoon.
  • Kelly Creagh - Nevermore. Kruk. - Zaciekawiona wysoką oceną Caroline Ratliff. Ciekawe czy dobrze oceniła? Od Patryka.
  • Cynthia Hand - Nieziemska - Druga część Nieziemskiej, Anielska ma tak cudny tytuł że się zainteresowałam. Od Oliwi.
  • C.J. Daugherty - Wybrani - Praktycznie od samego początku jej pragnęłam. Okładka cudowna. Od Liwii.
  • Maggie Stiefvater - Drżenie - Kiedyś została mi ona polecona. Ciakwa okładki, chciałam ją mieć. Dostałam! Od Miłosza.


Dziękuję za uwagę. A Harrego Pottera prawie już skończyłam <3 Bay :**

2 komentarze:

  1. Stosik cud miód po prostu:) Podkradłabym Ci większość. Miłej lektury życzę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos :D Najbardziej polecam Tolkiena. Niesamowite książki, obojętnie który raz się je czyta :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria