niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie roku 2017




















Kochani,
Cieplutko witam Was w ostatnim poście tego roku. Tak, żyję, jestem cała i zdrowa, ale przejdźmy już do podsumowania!

Co i jak?

   W styczniu blog obchodził kolejne, tym razem 4 urodziny. Wreszcie nauczyłam się jeździć na łyżwach, więc lodowisko odwiedzałam o wiele częściej niż zwykle. Rozpoczęłam także nowy serial, który premierę miał pod koniec miesiąca, a mowa oczywiście o Riverdale. Wyszedł także czwarty sezon Sherlocka, który okazał się małym rozczarowaniem. W lutym przeczytałam ostatnią część Endgame tym samym kończąc przygodę z tą trylogią. Dalej marzec, czyli moje urodziny świętowane w gronie najbliższych. Pod koniec miesiąca wyjechałam na tydzień do niemieckiej miejscowości Ingolstadt na pierwszą część wymiany
   Kwiecień był dość spokojnym miesiącem. Obejrzałam i przeczytałam 13 powodów, odbył się pierwszy mecz żużlowy w sezonie, a ostatnie dwa dni spędziłam w Katowicach u koleżanki. W maju po raz kolejny pojawiłam się na Targach Książki w Warszawie. Podczas pobytu w stolicy pojawiłam się także na specjalnym spotkaniu z Cecelią Ahern, którego do tej pory nie opisałam w poście. Pierwszy raz pojawiłam się na Festiwalu Kolorów i muszę przyznać, że była to świetna zabawa! Pod koniec miesiąca pojechałam do Energylandii oraz zaczęłam nosić okulary. W czerwcu pojawiłam się na grze fabularnej w opolskiej bibliotece, skończyłam kolejną klasę, a także pojechałam na kolonię do zamku w Gniewie. Jeśli chodzi o książki, to skończyłam przygodę z Podwiecznością Brodi Ashton, w której pojawiła się moja rekomendacja. Ukazała się także książka Bez serca, także z moją rekomendacją oraz pod patronatem
   Lipiec, czyli wesele mojego taty oraz chyba pierwsze farbowanie włosów na inny kolor. A przynajmniej ich części. Padło na czerwony i bardzo mi się podobało, więc mam zamiar wrócić do tego kolorku. Cały sierpień po raz kolejny spędziłam nad morzem. We wrześniu zaczęłam trzecią klasę gimnazjum oraz zakończyłam przygodę z Teen Wolfem, gdyż właśnie wtedy ukazał się ostatni odcinek. Wtedy też powróciłam w pewne miejsce i była to jedna z lepszych decyzji tego roku. Także w tym momencie pojawiły się problemy różnej maści, przez co straciłam chęć do czytania i robienia właściwie czegokolwiek. Po raz kolejny w tym roku odwiedziłam Katowice oraz Warszawę
   W październiku odbyła się druga część wymiany uczniowskiej, podczas której przez tydzień gościłam u siebie Melanie, czyli partnerkę z Niemiec. Dzięki temu miałam okazję zwiedzić Kraków oraz Wrocław. Listopad jest dla mnie bardzo ważnym miesiącem, ponieważ wtedy poznałam trzy wspaniałe osoby, z którymi szybko się zaprzyjaźniliśmy, a na dzień dzisiejszy rozmawiamy codziennie po kilka godzin. Rozpoczęłam wtedy przygodę z kpopem, zaczynając od BTS, którzy całkiem zauroczyli mnie swoją muzyką oraz charakterem. No i grudzień, który kończy się już niedługo. Zaczęło się od weekendowej wizyty moich znajomych u mnie, potem Mikołajki oraz święta. Podsumowując, rok zleciał bardzo szybko. Mam nadzieję, że 2018 będzie o wiele lepszy, wróci mi chęć do czytania i będę w stanie spełnić swoje noworoczne postanowienia.


Najlepsze książki 2017 roku

Cassandra Clare - Mechaniczna księżniczka



Filmy warte uwagi

American Assasin
Premiera: 15 września
OpisMitch Rapp (Dylan O'Brien) stracił ukochaną w ataku terrorystycznym. Od tej chwili jego jedynym celem jest zemsta. Oficer szkoleniowy CIA Stan Hurley (Michael Keaton) wie, że taki człowiek to dla agencji skarb. Szczególnie jeśli uda się go wzbogacić o pewien szczególny zestaw umiejętności, który uczyni go maszyną do zadań specjalnych. Hurley potrafi tego dokonać. Zanim szkolenie dobiegnie końca Mitch będzie miał okazję wykazać się w akcji. Według danych wywiadu grupa terro­rystów planuje atak z użyciem ładunku atomowego. Wiele wskazuje na to, że jednym z nich jest dawny uczeń Hurleya. Kogoś takiego może wytropić i zneutralizować tylko ktoś taki jak Mitch Rapp.


Między nami kosmos
Premiera: 1 lutego
OpisGardner Elliot to niezwykle uzdolniony 16-latek, który urodził się i wychował w pierwszej ziemskiej bazie na Marsie. Szukając informacji o swoim ojcu, nawiązuje internetową znajomość z „normalną” ziemską dziewczyną Tulsą. Elliot wyrusza na Ziemię, aby odnaleźć ojca, ale także doświadczyć cudów świata, z którego pochodzi. Niestety kilka dni po jego wylądowaniu naukowcy stwierdzają, że organizm chłopaka źle znosi ziemską atmosferę, a każdy dzień spędzony tutaj jest zagrożeniem dla jego życia. Elliot postanawia jednak postawić wszystko na jedną kartę. Ucieka spod kurateli lekarzy i wraz z Tulsą wyrusza w podróż, która pozwoli mu zrozumieć skąd pochodzi, kim jest i gdzie jest jego miejsce we wszechświecie.
Piękna i Bestia
Premiera: 17 marca
OpisBella (Emma Watson) jest mieszkanką francuskiej wioski. Kiedy dowiaduje się, że jej ojciec Maurycy (Kevin Kline) został uwięziony w pałacu okrutnej bestii (Dan Stevens), postanawia odnaleźć jego siedzibę. Dziewczyna oferuje mu swe życie, w zamian za życie ojca. Potwór przystaje na propozycję. Ku zdziwieniu Belli, bestia nie więzi jej w lochu. Zamiast tego dziewczyna zamieszkuje w pięknej komnacie pełnej zaczarowanych przedmiotów, takich jak: zegar Trybik (Ian McKellen), świecznik Płomyk (Ewan McGregor), czy miotełka Puf Puf (Gugu Mbatha-Raw). Tymczasem Maurycy chcąc uratować swą córkę, zwraca się o pomoc do pewnego myśliwego - Gastona (Luke Evans), który jest zakochany w Belli. 





Rok w liczbach

  • Przeczytane książki: 36 (13345 stron)
  • Napisane posty: 48
  • Napisane recenzje: 30
  • Wyświetlenia: 109 397
  • Obserwatorzy: 304
  • YouTube: 268 subskrypcji
  • Komentarze: 2100
  • Fanpage na Facebooku: 510 polubień
  • Nawiązane współprace: 1 (wydawnictwo Czwarta Strona)
  • Najpopularniejszy post: Marissa Meyer - Bez serca

1 komentarz:

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria