piątek, 30 września 2016

#Stosik 9/2016 ~ wrzesień



























  • Erika Johansen - Królowa Tearlingu - prezent od Mileny.
  • Jennifer Lynn Barnes - Mroczna strona - już przeczytana i pokochana, czyli druga część "Naznaczonych". Z tyłu znajdziecie moją rekomendację! ♥ Egzemplarz recenzencki od portalu Papierowy Pies.
  • Kass Morgan - Powrót na ziemię - (jednak nie) ostatnia część cyklu na podstawie którego powstał serial The 100. Dwie poprzedniczki za mną i nie mogę doczekać się, aż poznam zawartość tej. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las.
  • Tanya Burr - Love, Tanya (x2) - na razie pobieżnie przejrzałam tą pozycję, ale wydaje się być bardzo inspirująca. Jeden egzemplarz jest dla was! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Insignis.


Podsumowanie września


Książki przeczytane w tym miesiącu:
1. Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz
2. Gayle Forman - Wróć, jeśli pamiętasz
3. Brodi Ashton - Podwieczność
4. James Dashner - Próby ognia
5. Jennifer Lynn Barnes - Mroczna strona
co daje 1696 stron

Najlepsza książka: Mroczna strona
Najgorsza książka: -
Największe zaskoczenie: Podwieczność

Książki zrecenzowane w tym miesiącu:

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa co sądzisz o "Love Tanya"
    Te książki Forman mi się podobały reszta już mniej :(
    Zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria