piątek, 30 września 2016

#Stosik 9/2016 ~ wrzesień



























  • Erika Johansen - Królowa Tearlingu - prezent od Mileny.
  • Jennifer Lynn Barnes - Mroczna strona - już przeczytana i pokochana, czyli druga część "Naznaczonych". Z tyłu znajdziecie moją rekomendację! ♥ Egzemplarz recenzencki od portalu Papierowy Pies.
  • Kass Morgan - Powrót na ziemię - (jednak nie) ostatnia część cyklu na podstawie którego powstał serial The 100. Dwie poprzedniczki za mną i nie mogę doczekać się, aż poznam zawartość tej. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las.
  • Tanya Burr - Love, Tanya (x2) - na razie pobieżnie przejrzałam tą pozycję, ale wydaje się być bardzo inspirująca. Jeden egzemplarz jest dla was! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Insignis.


Podsumowanie września


Książki przeczytane w tym miesiącu:
1. Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz
2. Gayle Forman - Wróć, jeśli pamiętasz
3. Brodi Ashton - Podwieczność
4. James Dashner - Próby ognia
5. Jennifer Lynn Barnes - Mroczna strona
co daje 1696 stron

Najlepsza książka: Mroczna strona
Najgorsza książka: -
Największe zaskoczenie: Podwieczność

Książki zrecenzowane w tym miesiącu:

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa co sądzisz o "Love Tanya"
    Te książki Forman mi się podobały reszta już mniej :(
    Zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen