wtorek, 30 kwietnia 2013

#Stosik 3/2013 - słoneczno ~ kwietniowy



  • Potęga miłości - Elizabeh Chandler - Po przeczytaniu pierwszej części byłam w niebo wzięta! Dlatego oczywiście musiałam przeczytać także drugą część! Recenzja w trakcie pisania. Dostałam na urodziny od Martyny <3
  • Hobbit - J.R.R. Toliken - książkę skończyłam dosłownie 10 minut temu. Była trochę słabsza niż myślałam, ale i tak wciągająca :) Zakup własny.
  • Tajemnice Avagoh : Księga Życzeń - Joanna Buczkowska - Niezbyt wciągająca, trochę nudnawa ale OK. Przeczytana. Dostałam na urodziny.
  • Trylogia "Magiczby krąg" - Libba Bray - Od dawna polowałam na tę książki. I.. udało się! Dostałam na urodziny.
  • Siła Marzeń : Życie w One Direction - One Direction - Jak się dowiedziałam że po polsku ma wyjść biografia 1D 'skakałam' z radości! Zamówiłam i czekałam niecierpliwie aż dojdzie, co się stało po 4 dniach. Zakup własny.
  • Przysięga Smoka - P.C. & Kristin Cast - Seria "Dom Nocy" jest fanastyczna, więc czemu nie miałabym przeczytać dodatku do niej? A teraz z wielką niecierpliwością czekam na 12 część Domu Nocy, pt. Ukryta. Prezent na urodziny. 
  • Alfy. Każda z nas ma talent - Lisi Harrison - Ponoć fajna. Chudziutka. Zobaczymy. Pożyczone od koleżanki. 
  • Moc przeznaczenia - Aprilynne Pike - Wcześniejsze trzy części tak mnie wciągnęly że musiałam się zabrać także za ostatnią. Ale w końcu, jakim bym była potworem gdybym nie przeczytała zakończenia?
  • Burza - Julie Cross - Czytałam wiele ciekawych opini. Więc i ja się skuszę. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las.
  • Dotyk Julii - Tahereh Mafi - Tak ciągnie mnie do tej książki że się nie mogę oprzeć. Zakup własny na przecenie.
  • Delirium - Lauren Oliver - Oj tak... Później Pandemonium i Reqiem (?). Czeeekam...Zakup własny na przecenie.
  • Intruz - Stephenie Meyer - Lalala... Kocham twórczość pani Meyer to spróbujmy i następnej ksiażki. Prezent na urodziny.
  • Monster High - Lisi Harrison - Na stosiku nie ma. Zapomniało mi się. A szkoda. Ale przeczytałam. Suuper <3

To chyba wszystko na dzisiaj.  Dzięki! Przypominam i proszę o komentowanie zapowiedzi Silver!
Całuję, Sophie xx

2 komentarze:

  1. Podrkadłabym Ci .... wszystko. :D
    Najbardziej chyba jednak książki z serii Mroczny sekret. Kiedyś czytałam pierwszą część i z chęcią bym do niej powróciła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You must be kidding me!
    Trylogia "Magiczny krąg" - mam na półce, dwa pierwsze tomy dobre, trzeci ciągle stoi rozpoczęty i nieskończony.
    Przysięga Smoka - chcę przeczytać!
    Burza - jw.
    Dotyk Julii - czytałam i chcę mieć na półce. Niesamowita historia!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen