sobota, 27 kwietnia 2013

Kartka z pamiętnika książkoholika

Doberek :) Kochani! Z wielką ulgą stwierdzam że wiosna się wreszcie zaczęła! Jak dobrze wsiąść na rower i zwiedzać moje kochane Opole. Słuchać melodyjnych głosów należących do ptaków... Aż chce się tylko rozłożyć na słońcu, czytać książkę, słuchać muzyki lub po prostu odpoczywać.






A cudowny weekend  (dokładniej 20 kwietnia) spędziłam z moimi kochanym przyjaciółmi. Na PaT-cie... Nie. Nie mogę. Jak tyko o tym piszę to płakać mi się chce. Przyjaciele rozjeżdżają się prawie po całej Polsce. Warszawa, Ostrołęka, Strzelce Opolskie, Jemielnica. Ech... Naprawdę mi ich brakuje.







Teraz coś miłego. Robiłam, a dokładniej piekłam dzisiaj babeczki.


Tak na marginesie (nie chcę się chwalić) ale, jestem na okresie próbnym u wydawnictwa Bukowy Las.


No nie wiem co jeszcze pisać...




Całusy, Sophie Carmen xx




1 komentarz:

  1. Nie mam pojęcia jak to jest tak cholernie za kimś tęsknić, ale ci współczuję <33
    Smacznych babeczek! *.* Omnomnomnomnomn xd

    Pozdrówka z Ostrówka, Kat

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen