sobota, 27 kwietnia 2013

Kartka z pamiętnika książkoholika

Doberek :) Kochani! Z wielką ulgą stwierdzam że wiosna się wreszcie zaczęła! Jak dobrze wsiąść na rower i zwiedzać moje kochane Opole. Słuchać melodyjnych głosów należących do ptaków... Aż chce się tylko rozłożyć na słońcu, czytać książkę, słuchać muzyki lub po prostu odpoczywać.






A cudowny weekend  (dokładniej 20 kwietnia) spędziłam z moimi kochanym przyjaciółmi. Na PaT-cie... Nie. Nie mogę. Jak tyko o tym piszę to płakać mi się chce. Przyjaciele rozjeżdżają się prawie po całej Polsce. Warszawa, Ostrołęka, Strzelce Opolskie, Jemielnica. Ech... Naprawdę mi ich brakuje.







Teraz coś miłego. Robiłam, a dokładniej piekłam dzisiaj babeczki.


Tak na marginesie (nie chcę się chwalić) ale, jestem na okresie próbnym u wydawnictwa Bukowy Las.


No nie wiem co jeszcze pisać...




Całusy, Sophie Carmen xx




1 komentarz:

  1. Nie mam pojęcia jak to jest tak cholernie za kimś tęsknić, ale ci współczuję <33
    Smacznych babeczek! *.* Omnomnomnomnomn xd

    Pozdrówka z Ostrówka, Kat

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria