sobota, 5 sierpnia 2017

Stosik - czerwiec & lipiec '17























  • Robyn Schneider - Początek wszystkiego - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Moondrive.
  • Cecelia Ahern - Doskonała - kontynuacja "Skazy", mam nadzieję, że będzie równie dobra o ile nie lepsza! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat.
  • Brandon Sanderson - Kości skryby - mała pomyłka, ponieważ ta powieść ukazała się także w poprzednim stosiku.
  • Julie Israel - Indeks szczęścia Juniper Lemon egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI.
  • Brodi Ashton - Wieczna prawda - kocham, uwielbiam, ogólnie prawie sam cud, miód i maliny. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Papierowy Księżyc.
  • Marissa Meyer - Bez serca (x2) - tak, tak, jedna powieść jest dla was. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Papierowy księżyc.
  • Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows - Moja Lady Jane - ponoć bardzo fajna i humorystyczna, zobaczymy więc, co z tego wyjdzie. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non.
  • Leigh Bardugo - Szóstka wron - "Cień i kość" bardzo mi się spodobało, a ta pozycja jest jeszcze bardziej wychwalana! Zakup własny na Festiwalu Książki w Opolu.
  • Lauren Oliver - Replika - najnowsza (i pewnie najciekawiej wydana) powieść Lauren Oliver już w Polsce i moich łapkach! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Moondrive.
  • Jennifer E. Smith - Odległość między tobą a mną - "Tak wygląda szczęście" pokochałam, zobaczymy więc, jak będzie tym razem. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las.
  • Mary E. Pearson - Fałszywy pocałunek - jeszcze pachnie nowością ;) Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Initium.
  • Matthew Mather - Kroniki Atopii - książka-podziękowanie od wydawnictwa Czwarta Strona za udział w ankiecie.




Podsumowanie czerwca i lipca

Książki przeczytane w tych miesiącach:
1. Brodi Ashton -  Wieczna prawda
2. Victoria Aveyard - Czerwona królowa
3. Kirsty Moseley - Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno
4. Robyn Schneider - Początek wszystkiego
5. Lucy Maud Montgomery - Ania z Zielonego Wzgórza
6. Chris Russel - Piosenki o dziewczynie
7. Cassandra Clare - Miasto zagubionych dusz
co daje 2717 stron

Najlepsza książka: Czerwona królowa, Piosenki o dziewczynie
Najgorsza książka: 
Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno
Największe zaskoczenie: Ania z Zielonego Wzgórza, Miasto zagubionych dusz

Książki zrecenzowane w tych miesiącach:
+ 1 sezon "Legionu"

2 komentarze:

  1. Ile pięknych książek *.*
    "Początek wszystkiego" niedawno zakupiłam i mam nadzieję, że było warto. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ciekawe książki :D Muszę w końcu przeczytać Bez serca!

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen