środa, 28 czerwca 2017

Book Tour z "Bez serca" ♥

Cześć i czołem!
Dziś mam dla Was ogłoszenie będące jednocześnie zaproszeniem do zabawy, w której kilka osób wzięło udział w zeszłym roku. Chodzi oczywiście o Book Tour, tym razem z książką pod moim patronatem i rekomendacją! Bez serca autorstwa Marissy Meyer jest naprawdę świetna, a co podobało mi się najbardziej, możecie wyczytać w recenzji. Na czym to polega? Otrzymujesz powieść, wpisujesz się w środku, czytasz i wysyłasz dalej. Prawda, że proste? :)


Kilka zasad:
  • Kontaktujemy się przez maila, więc bardzo ważne, abyście regularnie tam zaglądali. To tam jako uczestnicy dostaniecie adres osoby, do której macie wysłać książkę po przeczytaniu, a także inne informacje. Dodatkowo wymagam, żeby zostać poinformowana o przyjściu bądź wysyłce książki.
  • Paczuszkę dalej wysyłamy listem priorytetowym poleconym, żeby nie zaginęła.
  • Macie 2 tygodnie na przeczytanie książki i napisanie o niej opinii - może to być zarówno kilka słów na stronie empiku/Lubimy Czytać/innej księgarni jak i recenzja na blogu.
  • W razie opóźnienia z wysyłką książki, proszę o informację.
  • Możecie zaznaczać swoje ulubione cytaty czy fragmenty - czy to karteczkami, czy zakreślaczami. Mile widziane także są wasze komentarze, np. pod rozdziałami, obok fragmentów :)

Zgłaszać możecie się w komentarzach, pisząc swoje imię maila. Jeśli macie bloga - również proszę o link do niego. Pamiętajcie, że zgłosić może się każdy!

Lista osób biorących udział w Book Tourze:

  • Zosia
  • Karolina
  • Magda
  • Magda W.
  • Anna
  • Daria - ja :)

5 komentarzy:

  1. Ostatnio zawiodła mnie książka, ale na "Bez serca" długo czekałam, więc z chęcią wezmę udział :)
    Imię: Karolina
    e-mail: ametystowaorchidea@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością wezmę udział w tym Book Tourze! <3
    Imię: Zosia
    Mail: alicja.korcz@onet.pl
    Blog: http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już długo zbieram się do przeczytanie tej książki, więc koniecznie biorę udział :)
    Magda, bookishmadeleine@gmail.com
    readwithpassion.it27.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się:)
    Imię: Ania
    Mail: niunia5001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam sie :)
    Imię: Magda
    mail: magdalenawiechetek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen