piątek, 31 października 2014

#Stosik 10/2014 ~ Dużo książków

Czołem!
Dzisiaj chcę wam pokazać książki, które udało mi się zdobyć w tym miesiącu, czyli w październiku. Jak na mnie, jest ich naprawdę dużo, biorąc pod uwagę to, że staram się ograniczać kupowane książki. I tak jest - tylko dwie sama kupiłam, a reszta sama się nazbierała.
Chcę szybciutko was przeprosić, za brak postów w tym miesiącu, ale szkoła doszczętnie zabrała mi czas wolny, i po prostu nie mam kiedy tego robić. Ale w listopadzie się poprawię - Kartka z pamiętnika książkoholika, która miała się pojawić 25 października, pojawi się 29 listopada, tylko mam problem, a mianowicie brak tematu. Czekam na wasze propozycje!
W każdym razie, przejdźmy do stosika - enjoy!































Od góry:
  • Suzanne Collins - The hunger games - prezent od cudownej Abigail prosto z Londynu ♥ Zdecydowanie perełka tego stosiku!
  • C.J. Daugherty - Dziedzictwo - druga część Wybranych, mam nadzieję, że równie dobra jak jej poprzedniczka. Kupione na Targach Książki w Krakowie. 
  • Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz - byłam na filmie (który swoją drogą jest cudowny) więc i czas przeczytać książkę! j.w.
  • Chloé Govan - Miley Cyrus. Dobra/Zła - wreszcie doczekałam się biografii Miley Cyrus po polsku ;) Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria Young.
  • Ewa Seno - Cena odwagi - pierwsza część bardzo mi się podobała, więc koniecznie muszę przeczytać drugą ;) j.w.
  •  James Frey - Endgame. Wezwanie - przejrzałam dopiero kilka stron, a już jestem zakochana! Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non.
  • Patrycja Gryciuk - Plan - jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie. Wygrana w konkursie na zlocie blogerów na Targach Książki w Krakowie.
  • Dan Wells - Partials. Częściowcy - od premiery tak bardzo chciałam to przeczytać! Prezent od szalonej Waniliowej
W niedzielę będziecie mogli zobaczyć także moje zdobycze nie-książkowe, gdyż wtedy pojawi się relacja z 18. Targów Książki w Krakowie! :D

 Coś czytaliście, coś poleciacie?



Całuję,
Sophie Carmen

6 komentarzy:

  1. WoW! Niezły stosik. Ja czytałam Patrials i Igrzyska Śmierci oczywiście nie w oryginale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem "Dziedzictwo" było duuużo słabsze od "Wybranych", mam nadzieję, że chociaż Ty się tak nie rozczarujesz :) Za to "Zostań, jeśli kochasz" jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję biografii miley, bo jestem jej bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik! Wszędzie widzę Endgame - ja też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne książki! Mam to wydanie "Igrzysk śmierci", bo polskie okładki mi się nie podobały. A jeszcze cudowniejsze są te lśniące, angielskie, nie wiem czy widziałaś. "Zostań, jeśli kochasz" czytałam i szczerze się zawiodłam. Ciekawa jestem ja Tobie się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie zazdroszczę Ci "Zostań, jeśli kochasz". Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Bardzo mi miło jeśli komentujesz moje posty, ale jeśli nie przeczytałeś całego posta to go nie komentuj 'tak' lub 'nie' bądź 'przeczytam' lub 'nie przeczytam'. Wykaż się i skomentuj po przeczytaniu. Dziękuję.

Pozdrawiam,
Sophie Carmen