wtorek, 1 lipca 2014

Wyzwanie Paranormal Romance - czerwiec

Źródło



















Wiecie, nie wiem czy warto kontynuować to wyzwanie. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej, coraz mniej osób czyta paranormal romance i połowa tych którzy się zgłosili, w ciągu tego pół roku ani razu nie wysłali mi linka.
W czerwcu przeczytaliśmy łącznie 9 książek.

1 książkę przeczytały: Ludzka sokowirówka, GumcioBook, Patrycja Waniek, Ines Lavender oraz Martyna Carlli
2 książki przeczytały: Sophie Carmen oraz Paula Rzemińska


Liczę na lepszy lipiec :)))




Całuję,
Sophie Carmen

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście trochę podupada wyzwanie. Ale masz tu jakiś problem, w czerwcu przeczytałam dwie pozycje, wysłałam Ci wczoraj linki, a w maju jedną. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło jeśli komentujesz mój post! Ciepło zachęcam do wyrażenia swojej własnej opinii :)
Daria